کد خبر: ۲۶۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 14 July 2016


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از رشد 30 برابری در جذب سرمایه‌گذاری خارجی طی 3 سال گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، ایرج موفق اعلام کرد: استان البرز موفق شده است رتبه سوم کشور در صدور پروانه‌های بهره‌برداری را طی سال گذشته به دست آورد.

وی افزود: امیدواریم با تدوام ثبات اقتصادی کشور و با عبور از رکود اقتصادی موجود شاهد جهش‌های خیره کننده‌ای در حوزه تولید و تجارت استان باشیم.

موفق ادامه داد: در سال گذشته برای رفع مشکلات پیش روی صنعتگران و رفع موانع تولید، 35 جلسه ستاد تسهیل در استان تشکیل شده که از 408 مصوبه موجود، حدود 65 درصد موارد تحقق یافته و برای نتیجه‌گیری در سایر موارد پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: بالغ بر 5 درصد از واحدهای صنفی کشور در استان البرز فعال هستند که زیر نظر 131 اتحادیه صنفی خدمات خود را ارائه می‌کنند.

وی تعداد معادن استان را در حدود 150 مورد اعلام کرد و افزود: در این زمینه و در راستای رونق این بخش برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفته که نتایج آن به زودی مشهود خواهد بود.

پرونده بیش از 3000 هزار واحد صنفی متخلف البرز به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار