استاندار تهران با اشاره به وجود باغ های زیبا و سرسبز در شهرستان شهریار گفت: باید در این شهرستان نهضت زیباسازی برای الگو قرار گرفتن توسط سایر شهرهای استان آغاز شود.
کد خبر: ۲۵۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 13 July 2016
 سیدحسین هاشمی که روز چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای مشورتی20 گانه شهریار در سالن اجتماعات شهر وحیدیه این شهرستان سخن می گفت افزود: شهرستان شهریار به عنوان قطب کشاورزی منطقه از باغات زراعی زیادی برخوردار است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی ضمن تمجید از وحدت حاکم بر مسئولان این شهرستان تصریح کرد: همدلی بین مسئولان و مدیران شهرستان شهریار قابل ستایش است.

هاشمی از شهردار وحیدیه شهرستان شهریار برای احداث سالن همایش های خلیج فارس و مجموعه ورزشی امید و نیز بهره برداری از بوستان ورزشی فدک که برای رفاه حال جوانان احداث شده، قدردانی کرد.

* برجام یک حماسه تاریخی و بزرگ بود
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکسال از اجرای برجام می گذرد افزود: سال گذشته در چنین روزی، جهان در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 تسلیم شد.

وی با اشاره به اینکه جهان غرب در این مذاکرات نتوانست در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ایران دوام بیاورد تصریح کرد: مذاکره با 5+1 و دستیابی به برجام یک حماسه بزرگ و تاریخی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

هاشمی اظهار کرد: حتی در داخل و خارج از کشور، خیلی ها معتقد نبودند که بتوانیم در برابر این شش کشور بزرگ به پیروزی برسیم اما به برکت ایستادگی و عزت ملت و نظام جمهوری اسلامی و مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب و حمایت های هوشمندانه رئیس جمهوری، توانستیم به پیروزی تاریخی در این مذاکرات دست یابیم. 

وی پیروزی تاریخی در مذاکرات هسته ای را نشانگر توانمندی فرزندان ملت ایران در عرصه مذاکره دانست و گفت: دوستان از تحقق برجام خوسحال و دشمنان در مقابل ما تسلیم شدند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: دستاورد این پیروزی به قدری بزرگ بود که کشور وهابی ال سعود و رژیم صهیونیستی تبلیغات گسترده ای را برای جلوگیری از تحقق برجام علیه ایران به کار گرفتند.

هاشمی با اشاره به دستاوردهای پسابرجام گفت: امروز جمهوری اسلامی در فروش نفت و فرآورده های آن کاملا آزاد است و محدودیتی ندارد اما در دوران تحریم تنها توانایی فروش روزانه یک میلیون بشکه نفت به چین و چند کشور را داشتیم.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی صندوق بین المللی پول، رشد اقتصادی ایران در سال جاری حدود پنج درصد خواهد بود خاطرنشان کرد: این در حالی است که در شرایط کنونی کشورهای بزرگ صادرکننده نفت با مشکلات اقتصادی و رکود مواجهند و قدرت پول ملی آن ها کاهش یافته اما با تاکید رهبر انقلاب در اجرای اقتصاد مقاومتی، براساس آمارهای جهانی کشور در حال رشد است.

استاندار تهران یادآور شد: همه این موارد بیانگر توسعه اقتصادی ایران در عرصه های بین المللی در شرایط پسابرجام است.

* فرماندار شهریار: هدف تشکیل شوراهای مشورتی مشارکت مردم در امور بود
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به تشکیل شوراهای مشورتی 20 گانه در سطح این شهرستان گفت: هدف از تشکیل این شوراهای مشورتی، دخالت دادن و مشارکت کردن مردم در تصمیم گیری ها در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است.

سعید ناجی به مهمترین اقدامات انجام شده در شهرستان شهریار در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: در این دوره 27 هزار متر از زیربنای ساختمان بیمارستان 313 تخت خوابی امام خمینی که کلنگ احداث آن 25 سال پیش به زمین خورده بود با مشارکت مردمی و اعتبارات اختصاص یافته از سوی دولت به مرحله سفت کاری رسیده که بیانگر توجه ویژه به توسعه بخش های درمانی است.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سیستم آبیاری قطره ای مجهز شد ضمن اینکه بیش از 190 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه عمرانی روستاهای شهرستان اختصاص یافته و هزینه شده است.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: در این دولت 400 هکتار از اراضی شهرستان برای ایجاد شهرک های صنعتی اختصاص یافته که در اشتغالزایی برای جوانان تاثیر گذار خواهد بود.

بهره برداری از سه پروژه عمرانی امروز چهارشنبه طی آئینی با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران در شهرستان شهریار(شهر وحیدیه) آغاز شد.

سه پروژه ورزشی امید، بوستان فدک و سالن همایش های خلیج فارس با اعتبار 67 میلیارد ریال امروز با حضور استاندار تهران در شهر وحیدیه شهریار به بهره برداری رسید.

استاندار تهران صبح امروز به منظور افتتاح و بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان شهریار به این شهرستان سفر کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین دیدار با مدیران شهرستان شهریار از جمله برنامه های استاندار تهران در سفر به این شهرستان بود.

شهرستان شهریار با جمعیتی در حدود 750 هزار نفر با داشتن هفت شهر شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر بزرگترین شهرستان غرب استان تهران است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار