کد خبر: ۲۵۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 11 July 2016


ظهر امروز در اجتماعی عظیم مدافعان حریم خانواده در البرز همزمان با روز ملی عفاف و حجاب دور هم جمع شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این اجتماع عظیم و باشکوه شرکت‌کنندگان بر تکریم عفاف و حجاب و ترویج این مهم تأکید کردند.

در این اجتماع مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نقش زنان در جامعه را مهم ارزیایی کرد و افزود: با توجه به اینکه زنان در جامعه و در خانواده نقش مهمی را بر عهده دارند، لذا باید فرهنگ عفاف و حجاب بیش از پیش در بین آنها نهادینه شود.

مجتبی ذوالنور اظهار داشت: در این راستا نقش آموزه‌های دینی در بین این قشر یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه تربیت نسل آینده به عهده زنان جامعه است، افزود: زنان رکن اصلی خانواده را بر عهده دارند و باید بسیاری از موارد را مورد توجه قرار دهند.

ذوالنور با اشاره به اینکه دشمنان با هدف قرار دان زنان و دختران جامعه ما قصد دارند تا فرهنگ غلط را در بین آنها ترویج دهند، بیان داشت: در این راستا آگاهی و بیان ارزش‌های دینی و اسلامی از مهمترین اقداماتی است که باید مور تأکید و توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه زنان الگویی بزرگ را چون فاطمه زهرا(س) دارند، افزود: استفاده از سیره و روش زندگی فاطمه زهرا(س) می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار