فرماندار نیشابور گفت: کارگاههای آموزشی ویژه مدیران فرهنگی سراسر کشور از امروز در این شهر به عنوان دومین پایتخت کتاب ایران آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 10 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، غلامحسین مظفری اظهار كرد: 75 مدیر و کارشناس فرهنگی از سراسر کشور با حضور در این کارگاههای دو روزه به تبادل تجربه‌های خود در حوزه کتابخوانی می پردازند.

وی ادامه داد: مخاطبان در این کارگاهها با اصول برنامه‌ریزی فرهنگی، الگوهای تدوین برنامه عملیاتی برای ترویج کتابخوانی، روابط عمومی و مستندسازی فعالیتهای ترویج کتابخوانی، مدیریت منابع و شیوه‌های مشارکت مردمی و تجربه‌های موفق ایرانی و جهانی در حوزه کتابخوانی آشنا می‌شوند.

فرماندار نیشابور گفت:در حاشیه این کارگاهها نیز برای مدیران روابط عمومی دستگاهها، خبرنگاران و گروههای ترویج کتابخوانی در نیشابور کارگاههای ویژه در حال برگزاری است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب از برنامه های جانبی این همایش و کارگاه آموزشی است که طی آن آخرین کتابهای منتشر شده در کشور در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی با تخفیف 40 درصدی عرضه می شوند.

مظفری ادامه داد: پارسال اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شده بود و امروز نیشابور با دریافت تندیس پایتخت کتاب ایران از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به صورت رسمی برای مدت یک سال فعالیتهای خود را در این زمینه آغاز کرد.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار