کد خبر: ۲۵۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 10 July 2016
رييس اداره ميراث فرهنگي ايوان به خبرنگار ایرنا گفت: جهت تسهیل بازدید از آثار تاریخی، فرهنگی، مذهبی، توریستی و شاخص و راهنمای مسیرها از بروشورهای مخصوص شهرستان ایوان به صورت جداگانه چاپ شده که در کنار آن اطلاعات جامعی از این آثار داده شده است. 
وی افزود: برای معرفی این جاذبه ها در کنار بروشور و سی دی 2 راهنمای گردشگری نیز در کنار مسافران و گردشگران حضور دارند.
وی خاطر نشان کرد: سال های گذشته برای معرفی آثار گردشگری این شهرستان ازدفترک و نقشه های که کل استان را معرفی می کرد استفاده می شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایوان همچنین اظهار داشت: این شهرستان آمادگی کامل برای اسکان ضروری گردشگران و مسافران تابستانی در مراکز اقامتی، خانه مسافرها و مدارس را دارد.
وی یادآوری کرد: تابستان سال گذشته 2 هزار مسافر و گردشگر از مناطق تاریخی و توریستی ایوان بازدید کردند و پیش بینی می شود امسال این رقم با افزایش 14 درصدی سفر گردشگران به این شهرستان تاریخی همراه باشد.
چراغی تاکید کرد: مانند سال های گذشته اداره آموزش و پرورش با سه مدرسه و خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) با ظرفیت بیش از 70 نفر آمادگی خود را برای پذیرش و اسکان مسافران اعلام کرده اند.
وی عنوان کرد: تمام اقلام تبلیغاتی و بنر در بخش تبلیغات سازمان صورت می گیرد و در اختیار شهرستان قرار می گیرد.
شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری شمال ایلام دارای 67 اثر تاریخی از جمله طاق شیرین و فرهاد، آتشکده سیاهگل، پل شیر پناه، قلعه گوریا، محوطه گاو میش، تپه شمیران، کلان، تپه نرگسی شهر تاریخی جوی زر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار