کد خبر: ۲۵۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 08 July 2016
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران از حضور هیأت تجاری 120 نفره ایتالیایی در استان خبر داد.

مهدی رازجویان گفت: یک هیأت اقتصادی از کشور ایتالیا به سرپرستی «چری شولی» استاندار استان «مارکه» ایتالیا به‌منظور گسترش مراودات تجاری در مازندران حضور می‌یابند.

رازجویان اظهار کرد: از برنامه‌های این هیأت تجاری 120 نفره، دیدار با استاندار و معاونان، بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و علمی مازندران، برگزاری نشست دو جانبه با حضور فعالان و تجار دو کشور و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری در بخش‌های مختلف بوده و از مهم‌ترین برنامه‌های حضور این هیأت نیز امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی فی‌مابین شهرستان ساری و شهر «آنکونا» ایتالیا است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری مازندران با بیان اهمیت و ضرورت گسترش روابط با کشورهای مختلف دنیا بر لزوم تعامل همه‌جانبه فعالان اقتصادی و مدیران سازمان‌های مربوطه در این سفر تأکید کرد و گفت: این هیأت از تاریخ 22 الی 25 تیرماه در استان حضور یافته و حضور فعال خبرنگاران و فعالان رسانه‌های گروهی برای پوشش‌دهی برنامه‌های حضور این هیأت مورد انتظار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار