کد خبر: ۲۵۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 08 July 2016
عضو هیأت رئیسه هیأت رزم‌آوران مازندران گفت: سورنا حبیبی ورزشکار رشته ورزشی رزم‌آوران از شهرستان نور با گرامیداشت نام و یاد شهید فضل‌الله علی‌پور مدافع طبیعت و جنگل در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ ارمنستان به میدان می‌رود.

کامران بنا اظهار کرد: سورنا حبیبی یکی از ورزشکاران فعال در رشته ورزشی رزم‌آوران از شهرستان نور با گرامیداشت نام و یاد شهید مدافع طبیعت و جنگل در مسابقات بین‌المللی به میدان می‌رود.

وی با اشاره به اینکه شهید فضل‌الله علیپور مدافع طبیعت و جنگل بیش از یک ماه گذشته به دست قاچاقچیان چوب‌آلات جنگلی در جنگل‌های شهرستان نور مورد اصابت گلوله قرار گرفت، افزود: سورنا حبیبی با گرامیداشت یاد این شهید، در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ به میزبانی شهر ایروان کشور ارمنستان به میدان می‌رود.

مسؤول برگزاری لیگ هیأت رزم‌آوران مازندران یادآور شد: مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ ارمنستان 20 تیر امسال برگزار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: سورنا حبیبی یکی از رزم‌آوران ایرانی حاضر در این مسابقات 13 سال در رشته ورزشی رزم‌آوران فعالیت دارد و دارای 26 سال سن است.

بنا با اشاره به اینکه رشته ورزشی رزم‌آوران متشکل از برترین فنون رزمی است، تصریح کرد: این رشته ورزشی در سال 1358 توسط استاد بزرگ مجید رجایی ابداع شده و با تلاش فراوان در سال 1362 به ثبت رسمی درآمد همچنین این فرد هم‌اکنون رئیس فدراسیون جهانی رزم‌آوران و فدراسیون رزم‌آوران است.

وی اظهار کرد: در این ورزش مجموعه مهارت‌هایی که یک رزم‌آور برای مقابله با دشمن نیاز دارد آموزش داده می‌شود.

رئیس هیأت ورزشی رزم‌آوران شهرستان آمل گفت: اصول آموزش در رزم‌آوران بر مبنای مبارزه آزاد، ژیمناستیک، اصول نرمش، شکستن اجسام و دفاع شخصی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار