رئیس پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی 60 واحد گشت محسوس و نامحسوس پلیس ‌راه استان برای تأمین امنیت جاده‌ها در تعطیلات عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 07 July 2016
سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تردد مسافران و گردشگران در محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت گسترده در ایام تعطیلات گفت: اکیپ های پلیس در نقاط مختلف جاده ها به ویژه مناطق سردسیری از امروز مستقر شده اند و برای برقراری امنیت در جاده ها همچنین رفاه حال مسافران و گردشگران همه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: بیشتر مسافران تابستانی و تعطیلات عید فطر میهمان دو شهرستان بویراحمد و دنا هستند به همین منظور بیشترین توجه پلیس معطوف محورهای این دو شهرستان است.

رئیس پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با آمادگی 100درصدی نیروی انسانی، خودرویی و الکترونیکی و با همکاری دستگاههای امدادی و متولی راه در معابر و جاده های برون شهری حضور خواهیم داشت.

سیاهپور تصریح کرد: بیش از 60 واحد گشتی محسوس و نامحسوس پلیس در ایام تعطیلات عید فطر در جاده های استان حضور خواهند داشت و با تمامی تخلفات رانندگی بویژه حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ برخورد جدی بعمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: سعی پلیس بر اینست که بستری ایمن برای رانندگان، مسافران و گردشگران و استفاده کنندگان از معابر برون شهری فراهم کند.

رئیس پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حضور چشمگیر در محدوده معابر و جاده های دسترسی امامزادگان، تفرجگاهها و مناطق گردشگری استان بخصوص در شهرستانهای بویراحمد و دنا خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر سال گذشته در زمینه ورود گردشگران جزو هفت استان اول کشور بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار