بسته ورزشی تابناک تبریز
اخبار کوتاه از ورزش استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۵۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 05 July 2016
 صادقیان به نفت برمیگردد؟


باشگاه نفت تهران در نظر دارد با پرداخت مبلغ فسخ قرارداد پیام صادقیان، او را به این تیم تهرانی برگردانند.
در باشگاه نفت تهران صحبت از این است که پیام صادقیان باید به این مجموعه بازگردد و باشگاه برای فسخ قرارداد او با تیم ماشین سازی تبریز تمام جوانب امر را برای احقاق حقوق خود در نظر خواهد گرفت.

 پیمنتا از گسترش فولاد جدا شد

 لئوناردو پیمنتا که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد و سابقه پوشیدن پیراهن صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی و گسترش فولاد را در کارنامه اش ثبت کرده، سرانجام فوتبال ایران را ترک کرد.


پیمنتا که سال قبل در عضویت گسترش فولاد بود، به دلیل پر شدن سهمیه های خارجی این تیم نتوانست در لیگ شانزدهم نیز برای این تیم به میدان برود.


فرناندو دخسوس، مگنو باتیستا و ریکاردو گوئنو 3 بازیکن برزیلی گسترش فولاد هستند که سهمیه های خارجی این تیم را پر کرده اند.




دروازبان ماشین از اروپا می آید
از  تیم ماشین سازی خبر میرسد، دروازه بان مورد نظر خود را انتخاب کرده است، شنیده ها حاکیست دروازه بانی که مدنظر ماشین سازی قرار دارد در روزهای اخیر در رقابت های یورو 2016 حضور داشت و برای تیم ملی کشورش در تمام دیدارها حضور داشت.

البته احتمال از دست رفتن این گزینه در صورت رسانه ای شدن نام وی باعث شده تا مسئولان ماشین سازی از عنوان کردن نام این بازیکن خودداری کنند، گویا توافقات مالی با این دروازه بان به اتمام رسیده و قرارداد او در زمان حضور ماشین سازان در گرجستان نهایی خواهد شد.

برنامه اردوی تراکتور در تهران تغییر کرد

 طبق برنامه قبلی قرار بود اعضای تیم تراکتورسازی فردا به تهران سفر کنند. با نظر امیر قلعه نویی اما تراکتورسازان روز چهارشنبه استراحت خواهند کرد و روز پنجشنبه به تهران سفر می کنند.


تراکتورسازی 12 روز در تهران اردو خواهد زد و در این مدت دو دیدار تدارکاتی در دستور کار آنها خواهد بود.


 تیم‌های حاضر در جام شهدا مشخص شدند

 تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، ماشین‌سازی و پدیده در جام شهدا که قرار است طی روزهای 26 و 27 تیرماه برگزار شود حضور خواهند داشت.

به احتمال زیاد این بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. قرار است روز شنبه در سازمان لیگ جلسه‌ای در خصوص نحوه و چگونگی این مسابقات برگزار شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار