کد خبر: ۲۵۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


مدیرکل اداره مدیریت بحران استانداری البرز از راه‌اندازی چند جایگاه سیار عرضه سوخت در محورهای برون‌شهری این استان در تعطیلات آتی خبر داد.

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت و داشتن راه‌های ارتباطی گسترده، تبدیل به پل ارتباطی تهران با سیزده استان کشور شده است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل است که می‌بینیم جاده‌ها و آزادراه‌های استان البرز بیش از 16 درصد بار ترافیکی کل کشور را تحمل می‌کنند و همواره در روزهای تعطیل به ویژه تعطیلات مناسبتی، شاهد ترافیک سنگینی در جاده‌های این استان هستیم.

مدیرکل اداره مدیریت بحران استانداری البرز افزود: همواره در روزهای تعطیل حجم سنگینی از ترافیک در جاده‌های استان البرز ایجاد شده و ده‌ها هزار مسافر استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی و شمال غربی و باالعکس تردد می‌کنند.

مهرور با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و مصادف شدن این تعطیلات با روزهای پایانی هفته گفت: مردم مسلمان ایران اسلامی از فرصت ایجاد شده پس از یک ماه روزه‌داری برای سفر کردن استفاده می‌کنند و پلیس راه نیز اعلام کرده است که همزمان با عید سعید فطر نخستین دور از سفرهای تابستانی در کشور آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: بر این اساس لازم است که پیش‌بینی‌های لازم برای تسهیل در تردد خودروها و خدمت‌رسانی به مسافران انجام شود.

مدیرکل اداره مدیریت بحران استانداری البرز افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود نیم میلیون خودرو در روزهای تعطیل در جاده‌های استان البرز تردد کنند، نخستین اولویت ما تامین سوخت برای خودروی مسافران بود.

مهرور گفت: در این راستا جایگاه‌های عرضه سوخت در استان البرز در حالت آماده‌باش قرار گرفته و سوخت کافی برای روزهای آتی پیش‌بینی و تامین شده است.

وی اظهار داشت: همچنین چند ایستگاه عرضه سوخت سیار در محورهای برون‌شهری استان البرز به ویژه در جاده چالوس پیش‌بینی شده که از عصر روز سه‌شنبه به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار