کد خبر: ۲۵۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 04 July 2016


مدیرکل بحران استانداری البرز از آمادگی دستگاه های امدادی و خدماتی این استان برای خدمات رسانی به مردم در تعطیلات عید سعیدفطر و پس از آن خبرداد.

به گزارش ایرنا، مهدی مهرور روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک استان البرز افزود: استقرار پایگاه های امداد و نجات و اورژانس به صورت ثابت و سیار در مسیر راه های ورودی و خروجی استان از تمهیدات اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: جایگاه های سوخت نیز موظف به ارائه خدمات بهینه به خودروها هستند ودر محورهای ارتباطی استان البرزجایگاه های سیارعرضه سوخت پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ارتباطات، وضعیت آنتن دهی خطوط ارتباطی و ارسال پیام وضعیت راه ها در محورهای کرج – تهران و بالعکس مناسب خواهد بود.

وی با اشاره استقرار آتش نشانی در محور کرج – چالوس، افزود: امداد خودرو نیز بصورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مسافران آماده خواهد بود.

مهرور خاطرنشان کرد: همچنین مکان هایی برای اسکان اضطراری مسافران نیز پیش بینی شده تا در موقع لزوم بتوان به مردم خدمات لازم را ارائه کرد .

وی گفت: تمام دستگاه های امدادی اعم از آتش نشانی ، هلال احمر و پلیس راه تمهیدات لازم را دراین زمینه پیش بینی کرده اند و اطلاع رسانی لازم نیز انجام شده است.

طرح خدمات رسانی عید سعید فطر از 15 لغایت 19 تیرماه جاری در البرز اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار