مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان آماده استقبال از مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر است.
کد خبر: ۲۵۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 04 July 2016
به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمود باقری در نشست خبری با خبرنگاران افزود: ستاد خدمات سفر در شهرستان های بویراحمد و دنا که باتوجه به وضعیت آب و هوای این شهرستان پیش بینی می شود بیشترین بازدید گردشگران و مسافران را داشته باشند، تشکیل شد.
وی بیان کرد تمامی دستگاه های خدمات رسان، امدادی، انتظامی و شهرداری ها برای استقبال از مسافران و گردشگران عیدفطر آماده هستند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خانه های مسافر در سطح شهرستان های بویراحمد و دنا با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی ساماندهی شده اند و نیروی انتظامی با خانه مسافرهای غیر مجاز و غیر قانونی برخورد خواهند کرد.
باقری تصریح کرد: در صورتی که باغات، اردوگاهها و مراکز خرید قیمت مصوب را رعایت نکنند و از مسافران و گردشگران بیش از قیمت مصوب مبلغی دریافت کنند طبق قانون با آنها برخورد می شود.
وی ادامه داد: هتل ها، مدارس، پارک های اسکان، سوئیت های بخش خصوصی و اردوگاههای رفاهی مناطق گردشگری برای اسکان مسافران و گردشگران تعطیلات عید سعید فطر استان آماده شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی تعطیلات عید سعید فطر سال گذشته بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر وارد این استان شدند و از مناطق گردشگری استان بازدید کردند.
باقری تاکید کرد: شهرستانهای بویراحمد و دنا و بخشی از شهرستان چرام در این مدت میزبان بیشترین گردشگران و مسافران بودند.
وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر سال گذشته در زمینه ورود گردشگران جزء هفت استان کشور بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز گذشته جلسه‌ای با دستگاه‌های عضو خدمات سفر استان در خصوص رفع مشکلات مکان‌های گردشگری برگزار و بر تأمین روشنایی در پارک‌ها و مکان‌های گردشگری، جمع‌آوری زباله و نخاله‌ها در ورودی شهرها و مکان‌های گردشگرپذیر و رفع مشکلات سرویس بهداشتی‌ها تأکید شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه وجود متکدیان در شهر یاسوج را موجب زشت و نامناسب شدن چهره شهر یاسوج عنوان و تصریح کرد: تصمیماتی برای جمع‌آوری متکدیان که عموماً به شکل سازمان یافته تکدی‌گری می‌کنند گرفته شده و امید است این افراد قبل از عید فطر از سطح شهر جمع‌آوری شوند.
باقری با بیان اینکه تابستان امسال جشنواره‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: جشنواره شب‌های یاسوج، جشنواره هوایی و جشنواره انگور شهرستان دنا در تابستان امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار