مجموعه ستاد استقبال از مهمانان تابستانی در ایام تعطیلات عیدفطر در مجتمع عین‌القضات برپا خواهد شد و ۴ دستگاه اتوبوس گردشگری نیز در همدان فعال می شود.
کد خبر: ۲۵۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 04 July 2016
 شهردار همدان گفت: مجموعه ستاد استقبال از مهمانان تابستانی در ایام تعطیلات عیدفطر در مجتمع عین‌القضات برپا خواهد شد و ۴ دستگاه اتوبوس گردشگری نیز در همدان فعال می شود.

به گزارش مهر، سیدمصطفی رسولی صبح دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامی داشت روز قلم در همدان برگزار شد با بیان اینکه خبرنگاران وظیفه مهمی در نقل و انتقال اخبار دارند، به ۱۴ تیر روز شهرداریها و دهیاری ها اشاره کرد و افزود: شهرداری ها و دهیاری ها برای خدمت رسانی به شهروندان تاسیس شد که تا امروز فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اخبار و ثبت وقایع باید به درستی و گویا باشد و خبرنگاران در این امر مهم تلاش خود را داشته باشند، گفت: همه باید در زمان تصدی مسئولیت، به موقع پاسخگو باشیم و خبرنگاران نیز به عنوان دارندگان قلم با نقدهای سازنده به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

شهردار همدان در ادامه از برنامه ریزی برای برپایی نماز عید فطر در تپه مصلی شهر همدان خبر داد و گفت: شهرداری در دو حوزه معاونت ترافیک و خدمات شهری آماده خدمت رسانی به نمازگزاران است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حمل و نقل در رفت و برگشت برای نمازگزاران رایگان است، اظهار داشت: در ایستگاه های صلواتی که به مناسبت روز عید فطر بر پا می شود ۲۰۰۰ بسته صبحانه توزیع خواهد شد.

رسولی با اشاره به ایجاد آمادگی برای استقبال از مسافران و مهمانان تابستانی همدان و پیش بینی بیشتر شدن حجم مسافران همدان نسبت به سال گذشته عنوان کرد: توان و تلاش خود را برای میزبانی از مسافرین به کار گرفته ایم.

وی عنوان کرد: هماهنگی های لازم برای پذیرایی از مسافران با جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، جامعه هتلداران، موسسه سیاحتی و گردشگردی علیصدر و مجموعه فرهنگی توریستی ابوذر صورت گرفته است.

شهردار همدان با بیان اینکه هماهنگی لازم  برای نصب چادر در پارک شهروند، مادر و بوستان ارم صورت گرفته است، عنوان کرد: مجموعه فرهنگی توریستی ابوذر امسال تاسیس شد و گنجایش نصب یک هزار چادر را دارد.

رسولی با بیان اینکه ۴ دستگاه اتوبوس در ایام تابستان برای اجرای طرح اتوبوس گردشگری شهر در میدان عین القضات مستقر خواهند شد، ادامه داد: گزارش هایی در خصوص بازار و مراکز خواروبار فروشی همدان تهیه شده تا مسافران برای خرید مواد غذایی به مشکل برنخورند.

رسولی در خصوص زیبا سازی شهر همدان نیز گفت: کاشت گونه های گیاهی، اصلاح معابر و جداول در زیبا سازی شهر و همچنین در جذب گردشگری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی همچنین از اصلاح پیاده راه ها و فضا سازی در اماکن شهری خبر داد و گفت: پارک مردم در سه فاز مختلف در طی سالهای اخیر اصلاح و بازآفرینی شده است.

رسولی با اشاره به پارک شهروند برای نصب چادر، اظهار داشت: این پارک در کنار فرودگاه در ۲.۵ هکتار آماده نصب چادرهای هلال‌احمر و چادرها به صورت مجاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار