مديركل تعاون، كار ورفاه اجتماعي هرمزگان به ظرفيتهاي بالقوه قشم در بخش‌هاي مختلف اقتصادي اشاره كرد و گفت: اين شهرستان ظرفيت بالايي براي توسعه تعاوني‌ها دارد.
کد خبر: ۲۵۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 04 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس سليمي در اولين نشست كميته اجرايي برگزاري يازدهمين جشنواره تعاوني‌هاي برتر استان با بيان اينكه شهرستان قشم با بیش از 160 تعاونی فعال یکی از شهرستان‌های پیشرو استان در بخش تعاونی می‌باشد، بر شناسايي پتانسيل‌ها و ظرفيتهاي اين شهرستان براي توسعه بخش‌هاي مختلف تعاون تاكيد و اضافه كرد: با توسعه تعاوني‌ها، قشم بايد بعنوان جزيره تعاوني‌ها معرفي شود.
 
وي با بيان اينكه درصد زيادي از فعاليت‌هاي اقتصادي قشم به صورت تعاوني انجام مي‌شود، از برگزاري احتمالي يازدهمين جشنواره تعاوني‌هاي برتر استان در اين شهرستان خبر داد.
 
سليمي در ادامه اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی، نهادهای مردمی هستند که بدون اتکاء به کمک دولت باید توان مقاومت در برابر نابسامانی‌ها را داشته باشد و با همیاری اعضا بتوانند موجب رشد و توسعه جامعه را فراهم كنند.
 
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي هرمزگان به در پيش بودن هفته تعاون در شهريور ماه امسال اشاره كرد و گفت:  ثبت نام از تعاوني‌ها بمنظور شناسايي و معرفي الگوهاي برتر بخش تعاون و توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و همچنين ایجاد فضای رقابتی برای رشد و توسعه تعاونی ها از ابتداي ابتداي تيرماه كليد خورده است و امسال تعاونی ها و اتحادیه ها  می توانند در 21 گرایش با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی ضمن مراجعه به سایت اعلام شده و با تکمیل فرم‌های عمومی و تخصصی، در این رقابت شرکت کنند و تاكنون بيش از 200 شركت تعاوني و اتحاديه شركت كردند.
 
سليمي در پايان با بيان اينكه اطلاع رساني از طرق مختلف براي شركت تعاوني‌ها در جشنواره تعاوني‌هاي برتر صورت گرفته است، بر برگزاري هر چه بهتر هفته تعاون امسال تاكيد كرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار