از سوی قائم‌مقام ستاد مرکزی برگزاری نماز عیدفطر بندرعباس
قائم‌مقام ستاد مرکزی برگزاری نماز عیدفطر بندرعباس گفت: نماز عید فطر در این شهر از ساعت 7 صبح و در محل بلوار آیت‌الله مطهری (روبه‌روی مسجد جامع بندرعباس) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 04 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد جلالی صبح امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: همه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری منسجم و باشکوه نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این شهر صورت گرفته و از نخستین دقایق بامداد عید فطر، محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری نماز اعمال خواهد شد.
 
وی بیان کرد: نماز عید سعید فطر در صبح روز عید و در ساعت 7 صبح برگزار و از ساعت 5 بامداد نیز مراسم نماز صبح و دعای ندبه و دیگر برنامه‌های فرهنگی و دینی در محل اقامه نماز در بلوار شهید آیت‌الله مطهری در روبه‌روی مسجد جامع شهر بندرعباس برقرار خواهد بود.
 
قائم‌ مقام ستاد مرکزی برگزاری نماز عید فطر بندرعباس ادامه داد: برای کمک به تردد آسان‌تر مردم به محل برگزاری نماز عید سعید فطر، 40 دستگاه اتوبوس از سوی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری بندرعباس تدارک دیده شده تا مسافران را از مسیرهای مختلف و به صورت رایگان به محل اقامه نماز منتقل کنند.
 
جلالی افزود: چهار ایستگاه صلواتی نیز در اطراف محل اقامه نماز عید فطر تدارک دیده شده تا آب و صبحانه میان مردم توزیع و همین طور تانکرهای ویژه‌ای نیز برای آب‌رسانی به نمازگزاران برای وضو گرفتن در نقاط مختلف تدارک دیده شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: از طریق هماهنگی صورت‌گرفته با اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، کلیه مدارسی که در مجاورت با محل اقامه نماز عید هستند نیز از ساعت 6 تا 10 صبح باز خواهند بود تا در صورت نیاز مردم بتوانند از امکانات و سرویس‌های بهداشتی این مدارس استفاده کنند.
 
قائم‌ مقام ستاد مرکزی برگزاری نماز عید فطر بندرعباس گفت: یگان‌های نیروی انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس نیز در محل اقامه نماز حضور خواهند داشت.
 
وی از نمازگزاران عید فطر خواست تا سجاده و زیرانداز همراه داشته باشند و آن دسته از نمازگزارانی که با خودروی شخصی به محل برگزاری مراجعت می‌کنند نیز خودروهای خود را در انتهای خیابان‌های منتهی به محل نماز پارک کنند و با نیروهای پلیس و راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را داشته باشند.
 
جلالی همچنین تأکید کرد: از نخستین دقایق بامداد روز عید فطر کلیه خودروهای پارک شده در بلوار آیت‌الله مطهری به پارکینگ منتقل می‌شوند و از مردم تقاضا داریم تا در این زمان محدود به عوامل راهنمایی و رانندگی و ستاد بزرگداشت همکاری لازم را داشته باشند و خودروهای خود را در دیگر خیابان‌ها پارک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار