معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تأکید کرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که در حاشیه شهرها شکل می‌گیرد، توجه به مسأله حاشیه نشینی در قم را ضروری دانست.
کد خبر: ۲۵۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 04 July 2016
به گزارش تابناک قم، احد جمالی با اشاره به مسأله حاشیه‌نشینی در شهرها به ویژه شهر قم، اظهار کرد: حاشیه‌نشینی گریبانگیر کشورهای در حال توسعه است و معمولاً کسانی که از نظر اقتصادی شرایط مطلوبی ندارند در حاشیه شهرها ساکن می‌شوند و برخی از ساکنان این مناطق برای دسترسی به اهداف خاص خویش به کارهای خلاف می‌پردازند و دولت به صورت جدی به دنبال رفع مسأله حاشیه‌نشینی است.

وی با اشاره به برخی از مسائل زندانیان گفت: در ارتباط با زندان هزار نفره در شورای تأمین مباحثی صورت گرفته است و مسؤولان مصمم هستند هر چه زودتر این زندان سامان بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به فعالیت دو طیف سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا در قم، بیان کرد: مردم قم به رویکرد سیاسی خود پایبند هستند و در کنار آن روحیه جوانمردی دارند که می‌توان از این ظرفیت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره برد.

جمالی با اشاره به کمک‌های ویژه مردم قم به بهزیستی و کمیته امداد گفت: کمک‌های مردم به فقرا در طول سال صورت می‌گیرد ولی در ماه مبارک رمضان تبلور خاصی پیدا می‌کند که می‌تواند نقش موثری در توانمند سازی نیازمندان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در مقابله با فقر و آسیب‌های اجتماعی پیشگام هستند که می‌توانند، گام موثری در کاهش این آسیب‌ها بردارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار