مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه افزایش قیمت خدمات ارائه شده در شهربازی در مجموعه شورابیل و سایر پارک‌ها غیرقانونی است و باید جلوی آن گرفته شود.
کد خبر: ۲۵۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 03 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حسین نجف‌زاده صبح امروز در نشست مسؤولان حوزه گردشگری در اردبیل اظهار کرد: افزایش قیمت نسبت به سال گذشته در بهره‌مندی از امکانات شهر بازی حتی بالاتر از نرخ تورم است به طوری که تا 40 درصد نرخ استفاده از این امکانات را در شهر بازی افزایش دادند که غیرقانونی به حساب می‌آید.

وی گران‌فروشی در غرفه‌های دایر شده در شورابیل و همچنین برخی از مناطق شهر سرعین را تخلف آشکار توصیف کرد و گفت: در کنار مراعات شرایط بهداشتی باید در این غرفه‌ها وسایل و امکانات باکیفیت و با رعایت اصول بهداشتی به هموطنانمان عرضه شود و از فعالیت دستفروش‌ها و همچنین عرضه کنندگان اجناس بی‌کیفیت خارجی جلوگیری شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: هرگونه افزایش قیمت خدمات ارائه شده در شهر بازی در مجموعه شورابیل و سایر پارک‌ها غیرقانونی است و باید جلوی آن گرفته شود.

نجف‌زاده با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد ورود هزاران گردشگر و مسافر به شهرهای استان اردبیل خواهیم بود، ادامه داد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت، حوزه بهداشت و اصناف باید با همکاری تعزیرات بازرسی‌ها و کنترل‌های وسیع را به ویژه در سرعین و اردبیل انجام دهند تا جلوی تخلفات صنفی احتمالی گرفته شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هر چند اصناف استان منصف هستند ولی حضور فیزیکی و ملموس خود عامل بازدارنده در جلوگیری از تخلفات احتمالی خواهد بود که ما در سال‌های اخیر بخش عظیمی از این تخلفات در حوزه گران‌فروشی را که زمینه‌ساز سلب اعتماد مسافران و گردشگران شده شاهد بودیم.

نجف‌زاده اظهار کرد: هیچ مبنایی برای افزایش مجدد نرخ آب‌های گرم و درمانی در استان وجود ندارد و جالب است به رغم افزایش نرخ مجتمع‌های آب‌درمانی صاحبان این مجتمع‌ها بلیط ها را به نصف قیمت به حراج می‌گذارند که این دوگانگی رفتار آنها حکایت عجیبی است.

وی گفت: در حالی که صاحبان مجتمع‌های آب‌درمانی درخواست افزایش قیمت خدمات خود را داده‌اند اما جالب است که حاضرند حتی به نصف قیمت فعلی بلیط خود را به فروش برسانند در حالی که اخیرا نیز درخواست افزایش قیمت را کردند که ما با شدت با آن مخالفیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار