شهردار یاسوج از بهره‌برداری از آسفالت جاده آبشار یاسوج به عنوان مهم‌ترین مکان گردشگری این شهر تا قبل از تعطیلات عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 03 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدعلی جاوید صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران در عید فطر بر لزوم برنامه‌ریزی برای جایگاه نماز عید فطر، خط‌کشی و اطلاع‌رسانی تأکید کرد و اظهار داشت: حداقل 4 روز تعطیلات داریم که با توجه به گرمی هوا احتمال می‌دهیم مسافران بیشتری وارد شهر یاسوج شوند، بنابراین نیازمند یک برنامه‌ریزی منسجم هستیم.
وی با تأکید بر اینکه در تعطیلات همه کارکنان شهرداری باید آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند افزود: در این زمینه نمی‌توانیم منتظر همکاری هیچ دستگاه دیگری باشیم، زیرا اگر مشکلی پیش آمد همه شهرداری را مقصر می‌دانند اما اگر کارها خوب باشد می‌گویند دیگر دستگاه‌های اجرایی خوب عمل کرده‌اند.
جاوید با بیان اینکه وظایف واحدهای مختلف شهرداری باید به آنها ابلاغ شود تصریح کرد: همه مشکلات و اتفاقات در تعطیلات عید فطر متوجه شهرداری خواهد بود.
وی به برنامه‌های شهرداری در روز عید فطر اشاره داشت و نصب بنر و اطلاع رسانی، شست‌وشوی معابر، حمل زباله، خط‌کشی، حضور فعال آتش‌نشانی، آبیاری فضاهای سبز، شستشوی کانال‌ها و معابر را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد.
شهردار یاسوج تأکید کرد: برگزاری باشکوه نماز روز عید فطر نیازمند هماهنگی همه عوامل، واحدها و سازمان‌های شهرداری یاسوج است.
جاوید با اشاره به اینکه آبشاریاسوج نخستین مقصد گردشگران در روز عید فطر است عنوان کرد: دربحث ترافیک در این مسیر باید پلیس راهور همکاری کند.
وی با بیان اینکه بحث تأمین روشنایی آبشار در دستور کار قرار دارد، از بهره‌برداری از آسفالت جاده آبشار تا قبل از تعطیلات عید فطر خبر داد.
شهردار یاسوج تصریح کرد: جدول‌گذاری جاده آبشار در روزهای اخیر صورت گرفته و در بحث سرویس‌های بهداشتی، امسال یک سرویس جدید به آنها اضافه کردیم و با توجه به اضافه شدن یک آبخوری جدید و رفع نواقصات گذشته، هیچ‌گونه قطعی آب در آبشار نداریم.
جاوید با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی سرویس‌های بهداشتی در این این ایام به صورت تمام وقت فعالیت می‌کنند گفت: نیروهای خدماتی نیز در امر تنظیف شهری و پارک‌ها و محل اسکان مسافران به صورت روزانه کار خواهند کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج نیز در این نشست اظهار داشت: بحث ساماندهی سرویس‌های بهداشتی اصلی‌ترین دغدغه شهرداری است که بیشترین انتقادات را در سال‌های گذشته داشته است.
ضرغام خلقی‌پور از نظافت آبخوری‌ها، پارک‌ها و محل‌های اسکان خبر داد و افزود: در این راستا نصب سطل‌ها و پلاستیک‌های زباله در دستور کار قرار گرفت و محوطه مکان‌های گردشگری تا ساعت 12 شب نظافت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار