اگر پروازها را برقرار کنیم اما مسافری نباشد، نمی‌توانیم پروازها را ادامه دهیم البته به آینده همدان امیدوار هستیم.
کد خبر: ۲۵۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 03 July 2016
معاون عمرانی استاندار همدان گفت: هیچ‌ مشکلی در برقراری پروازهای استان وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، محمودرضا عراقی یک‌شنبه 13 تیرماه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از برقراری پروازهای همدان- کیش از 22 تیرماه خبر داد و اظهار کرد: هیچ مشکلی برای انجام پروازها در استان همدان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: اگر پروازها را برقرار کنیم اما مسافری نباشد، نمی‌توانیم پروازها را ادامه دهیم البته به آینده همدان امیدوار هستیم.

وی  با تاکید بر اینکه وظیفه دولت ایجاد زیرساخت‌ها است، ادامه داد: طی سال‌های آینده چندین پرواز به پروازهای استان اضافه خواهد شد گرچه رسیدن به این هدف سخت و طاقت‌فرساست.

عراقی با اشاره به اینکه مدیران باید به کارها به منظور آماده‌سازی شهر برای ایام تعطیلات عیدفطر و تابستان رسیدگی کنند، تصریح کرد: ورودی شهر همدان یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، مسائل امنیتی و افزایش جایگاه‌های سوخت از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت فرآورده‌های نفتی  نیز باید بر موضوع جایگاه‌های سوخت توجه کامل داشته باشد.

معاون استاندار همدان فعال بودن ATM بانک را نیز از دیگر موضوعات مهم در تعطیلات عیدفطر و تابستان عنوان کرد و گفت: مسافران نباید در این زمینه دچار مشکل شوند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مسافرخانه‌های سطح شهر گفت: اگر این مکان‌ها شناسنامه‌دار شوند کمک زیادی به وضع اسکان می‌کنند و در واقع مفید خواهند بود البته در صورت سرریز شدن مسافران در شهرهای اطراف اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امکان آتش‌سوزی در مناطقی همچون مراتع و مزارع در ایام تابستان بالا است، اظهار کرد: جلسه‌ای در این زمینه در مدیریت بحران برگزار شد به طوریکه استان آمادگی لازم برای مهار آتش‌سوزی‌ها را دارد.

معاون استاندار همدان عنوان کرد: منابع طبیعی و جهادکشاورزی باید در این زمینه با دهیاران هماهنگ باشند که در صورت آتش‌سوزی اقدامات لازم انجام گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار