رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس از کسب پنج رتبه برتر کشوری توسط هنرجویان این مدیریت در هفدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 03 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سید هادی حسینی اظهار داشت: پنج رتبه برتر کشوری توسط هنرجویان اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس در هفدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی و رشته فنی و حرفه‌ای کسب شده است.خبرگزاری فارس: درخشش هنرجویان بندرعباسی در هفدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی
 
وی با اعلام این خبر گفت: پس از داوری مرحله اول هفدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی در استان سمنان پنج اثر از هنرجویان هنرستان‌های آیت‌الله صدر و شهید حقانی این مدیریت در هنرهای تجسمی رتبه برتر کشور را کسب و جواز حضور در مرحله نهایی این جشنواره را که در مردادماه در استان سمنان برگزار می‌شود دریافت کردند.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس ادامه داد: هنرجویان یلدا نورالدینی در رشته نقاشی با مدادرنگی، مهدیه قنبری در رشته نقاشی رنگ و روغن، مهدیه بشتام در رشته گرافیک و حکاکی روی فلز، کمند کارجو در رشته انیمیشن تیزر تبلیغاتی از هنرستان آیت‌الله صدر و سبحان شهدادی خمیری، محمدامین حیدری در رشته نقشه‌کشی معماری از هنرستان شهید حقانی ضمن کسب رتبه برتر کشوری جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای به مرحله حضوری این جشنواره راه یافتند.
 
حسینی هدف از برگزاری این جشنواره‌ها زمینه‌سازی برای پرورش استعدادها و خلاقیت هنرجویان و هنرآموزان و ارزیابی کیفی آموزش‌های هنری در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای دانست.
 
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای هنرجویان در مرحله نهایی هفدهمین جشنواره سراسری هنرستان‌های کشور از زحمات و حمایت‌های مجموعه اداره‌کل آموزش و پرورش استان، هنرجویان شرکت‌کننده، اولیا، هنرآموزان و مدیران هنرستان‌ها تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار