در لحظه معرفی سخنران توسط مجری، فرد دیگری بنام علی اصغر زارعی پشت تریبون رفت که معرفی خاصی در مورد وی ارائه نشد.
کد خبر: ۲۵۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 02 July 2016

به گزارش تابناک مازندران، همایش حقوق بشر امریکایی با هدف معرفی سیاهی جنایات امریکا در کشور و بر علیه مردم ایران در حالی امشب در ساری برگزار شد که نکته جالب در آن سخنرانی فرد دیگری برخلاف اطلاع رسانی اولیه بود!

در اطلاعیه ها و اخبار منتشره در روزهای گذشته سعدالله زارعی کارشناس برجسته سیاسی به عنوان سخنران این همایش معرفی شده بود، فردی که به دلیل حضور مداوم در برنامه ها و میزگردهای سیاسی و بین المللی صداوسیما از شهرت نسبی برخوردار است اما در لحظه معرفی سخنران توسط مجری فرد دیگری بنام علی اصغر زارعی پشت تریبون رفت که معرفی خاصی در مورد وی ارائه نشد.

حال اینجا دو فرضیه بوجود می‎آید: اینکه با نیامدن سعدالله زارعی یک نفر مشابه او پیدا کرده اند تا برنامه بهم نخورد که اندکی بعید است/ یا اینکه از ابتدا هم سخنران علی اصغر بوده اما مشخص نیست در کدام مرحله از تبلیغات این تشابه نام بوجود آمده که این مساله محتمل تر است اما چرا این وضعیت تا دقیقه 90 اصلاح نشد؟؟

در این همایش 300 نفری که با حضور چهرههای سرشناس استانی وملی همراه بود از خانواده های معظم شهدای ترور، 7 تیر، مدافع حرم، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی قدردانی و گوشه ای از خباثت‎های شیطان بزرگ برای حاضران تشریح شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار