نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس خواستار شد:
به گزارش تابناک سمنان،نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: کلیه قوانینی که مربوط به فرهنگ و هنر است باید اجرایی شود.
کد خبر: ۲۵۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 02 July 2016
احمد همتی در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگ و هنر شهرستان سمنان در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان با تاکید بر نقش فرهنگ و هنر در جامعه افزود: جامعه فرهنگ و هنر باید جلوتر از دولتها باشد در حالیکه در ایران دولتها جلوتر هستند.
وی با بیان اینکه هنرمندان باید در عرصه های مختلف روح امید و فعالیت را در جامعه بدمند گفت: در سال اقتصاد مقاومتی هستیم و مساله اقتصاد فرهنگ بسیار مهم است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و تاکید ایشان به فرهنگ اظهار داشت: به فرموده رهبری فرهنگ در دراز مدت اولویت اول کشور است.
نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به نقش نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: در این عرصه چاره ای نداریم به جز اینکه نخبگان را صاحبان اندیشه بدانیم و فرهنگ را در اولویت قرار دهیم.
شایان ذکر است در این نشست  علاوه بر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، دانایی فرماندار سمنان و جمعی از هنرمندان ،مدیران مسوول انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری شهرستان سمنان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار