کلکتور خط انتقال فاضلاب پردیس با هدف انتقال فاضلاب اراضی مسکونی فازهای یک تا پنج شهر پردیس به تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر تکمیل شد.
کد خبر: ۲۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 20 April 2015
به گزارش فارس مدیر امور اجرایی طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه خطوط انتقال فاضلاب غرب پردیس و شاخه شرقی آن تا ورودی به تصفیه‌خانه فاضلاب پردیس به منظور انتقال فاضلاب اراضی فازهای یک تا پنج این شهر است گفت: طول این خطوط 507 متر است که در قطرهای هزار و هزار و 200 میلی‌متر به جنس پلی‌اتیلن و جی.‌آر.پی با هزینه‌ای بالغ‌بر 750 میلیون ریال به مرحله اجرا درآمد.

علی طهرانی در ادامه افزود: برخورداری از خدمات شبکه فاضلاب از مطالبات دیرینه مردم این شهر بوده که متأسفانه به دلیل برخی از مشکلات اعم از عدم تحویل به‌موقع زمین تصفیه‌خانه و اعتبارات کافی جهت تکمیل تأسیسات فاضلاب، تاکنون اهالی شهر پردیس به‌طور کامل از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند نشده‌اند.

وی تصریح کرد: بر این اساس تلاش مجموعه آبفا بر آن است تا هرچه سریع‌تر با تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر و خطوط انتقال فاضلاب به این نیاز شهروندان جامه عمل بپوشاند.

لازم به ذکر است؛ تا پایان سال 93، پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پردیس در بخش ابنیه 77 درصد و در بخش تجهیزات برابر با پنج درصد بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار