معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 به زودی اقدام به اصلاح هندسی میدان رازی پر حادثه ترین میدان این منطقه می کند.
کد خبر: ۲۵۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 02 July 2016
با اعلام این خبر گفت: تردد وسایل نقلیه از چند جهت ،آشفتگی ترافیکی و نامنظمی در این میدان سبب شد طرح اصلاح هندسی این میدان را در 2 فاز اجرا کنیم.

زارع صفت با بر شمردن مشکلات این میدان افزود: رازی یک میدان نامتقارن است که در بخش شمالی آن بازشدگی وجود دارد. به این ترتیب که ابتدای خیابان قلمستان به میدان رازی ورود پیدا  می کند ومسیر غرب به شمال میدان از خیابان هلال احمر به خیابان کارگر نیز بیشترین حجم تردد را دارد و رانندگان به صورت غیر مجاز؛ میدان را دور نمی زنند  و با تخلف از خیابان هلال احمر به طرف خیابان کارگر می پیچند.

 به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 از دیگر مشکلات این میدان وجود ایستگاه پر حجم تاکسی در ابتدای خیابان رباط کریم است که باعث بی نظمی ترافیکی در محدوده جنوب به غرب رازی می شود.علاوه بر این تردد همزمان اتوبوس های خط 2 بی آر تی و یک خط اتوبوس دیگر که مسیر شمال و جنوب خیابان کارگر را می پیماید نیز مزید بر علت شده است.

زارع صفت ادامه داد: این تداخلات زیاد باعث بر هم زدن حرکات و نظم ترافیکی خودروها در محدوده میدان رازی می شود که با اصلاح هندسی در این میدان و شبکه اطراف آن خود به خود نظم ترافیکی در این محدوده بالا می رود.

آغاز این طرح به عنوان رفع یکی از گره های ترافیکی منطقه ؛تابستان جاری کلید می خورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار