کد خبر: ۲۵۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 30 June 2016


معاون سیاسی، ‌انتظامی فرمانداری فردیس بر رفع مشکلات زیست‌محیطی این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا فلاح‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه محیط زیست و پسماند شهرستان فردیس اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام داد توجه به مسائل زیست محیطی است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم در این مسیر موفق باشیم باید منابع آلوده کننده را شناسایی کرده و بر رفع معضلات زیست محیطی تلاش خود را دو چندان نماییم.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان فردیس در ادامه سخنان خود بر احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: احداث و راه‌اندازی این طرح یکی از مهمترین نیازهای شهرستان است لذا باید با رفع موانع موجود این پروژه هر چه سریع‌تر در این شهرستان عملیاتی شود.

فلاح نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت احداث پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب در این شهرستان ادامه داد: با احداث این پروژه گامی مهم در جهت پیشگیری از آلودگی منابع آبی زیرزمینی برداشته می‌شود.

به گفته وی همچنین از این منابع می‌توانیم برای آبیاری اراضی کشاورزی پایین دست منطقه و شهرهای همجوار نیز استفاده کنیم.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان فردیس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی سیمین دشت اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای این شهرک ایجاد تصفیه‌خانه است که کلنگ احداث آن از سال‌های پیش زده شده ولی متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای احداث این مهم انجام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار