مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: 91 حلقه فیلم رشد در بخش های مختلف مستند ، داستانی کوتاه و بلند ، انیمیشن و نماهنگ برای دانش آموزان این شهرستان اکران می شود.
کد خبر: ۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 20 April 2015

 به گزارش ایرنا، سید اردشیر رشیدی در آیین افتتاحیه چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد در خلخال افزود: در مجموع 209 فیلم به بخش مسابقه جشنواره بین المللی رشد راه یافته است.

وی گفت: فیلم های منتخب رشد در دو سالن ثابت خلخال تا دوم اردیبهشت به مدت چهار روز به نمایش گذاشته شده و با احتساب ظرفیت سالن ها یک هزار و 600 دانش آموز به همراه معلمان ، مربیان و اولیای دانش آموزان در این مدت فیلم ها را تماشا خواهند کرد.

رشیدی هدف از برگزاری جشنواره سالانه فیلم رشد و نمایش فیلم های این جشنواره را توسعه فرهنگ استفاده از بسته های آموزشی به ویژه فیلم در جریان یادگیری و یاد دهی ، خارج شدن از کتاب محوری ، عدم تکیه به تخته سیاه و کتاب های درسی ، بهره گیری از توانایی صنعت سینما در آموزش و پرورش ، تنوع بخشی به محیط های یادگیری ، ایجاد زمینه و تشویق برای ساخت و تولید فیلم های آموزشی ، علمی و تربیتی توسط معلمان و دانش آموزان و جذب مخاطبان برای بهره گیری از رویدادها و نقش هنر اعلام کرد.

شهرستان خلخال با جمعیتی بالغ بر 95 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار