شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعلام کرد سخنران امسال روز قدس اردبیل حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی مسئول مجتمع فرهنگی و امام جماعت مسجد بلال صدا و سیما است.
کد خبر: ۲۵۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 29 June 2016

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: مراسم روز قدس همزمان با سراسر کشور از اردبیل ساعت 11 صبح روز جمعه 11 تیرماه آغاز خواهد شد تا مردم اردبیل با اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین علیه خیانت‌های رژیم غاصب صهیونیستی شعار بدهند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور افزود: برای برادران راهپیمایی از ایستگاه سرعین تا میدان مصلای و برای خواهران نیز آغاز راهپیمایی از میدان شریعتی تا مصلای اردبیل خواهد بود تا زمینه‌ای فراهم آید که مردم اردبیل حضور مثال‌زدنی خود را در روز قدس امسال نشان دهند.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز مراسم از ساعت 11 تا 11:30 دقیقه آغاز شده و ختم به نماز جمعه خواهد شد، تصریح کرد: سخنرانان روز قدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی کرده تا مواضع جمهوری اسلامی را در مبارزه با رژیم‌های صهیونیستی و آمریکا نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس سنگر دفاع از ملت‌های مظلوم است که جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ سردمدار این حرکت و برپایه حق و عدالت بوده است، گفت: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط در مقابل نهضت آزادی‌بخش امت‌های اسلامی به عجز و ناله افتاده است.

نظرپور با بیان اینکه در روز قدس امسال ملت ایران احیای حقیقی نهضت جهانی علیه رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند یادآور شد: استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگر امروز در جایگاه منطقه‌ای و جهانی خود متزلزل شده و باید منتظر اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار