استاندار اردبیل به همراه فرماندار، رئیس شورای شهر و شهردار اردبیل از پروژه‌های متعدد در حال اجرای شهرداری اردبیل بازدید کردند.
کد خبر: ۲۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 29 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در این بازدید که صبح امروز از پروژه شهیدگاه واقع در حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی انجام شد استاندار اردبیل از بخش‌های مختلف پروژه شهیدگاه که شهرداری در حال اجرا دارد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه شامل سنگ فرش این مسیر با زیرساخت‌های مناسب و برخی بازگشایی‌ها در مسیر قرار گیرد.

مجید خدابخش با مطلوب ارزیابی کردن این حرکت شهرداری در بازگشایی محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان یک اثر سبک شده جهانی گفت: برای حضور گردشگران و مسافران ضرورت دارد این مسیر به صورت پیاده‌شهر تعریف شده تا بدون تردد خودرو هموطنانمان بتوانند از قسمت‌های مختلف این اثر تاریخی بازدید کنند.

وی بر ضرورت انتقال مطب پزشکان سرچشمه به پروژه اجرا شده در قالب مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل در خارج از میدان سرچشمه اردبیل تاکید کرد و افزود: با انتقال مطب پزشکان زمینه‌ای فراهم می‌آید تا ترافیک این محدوده مهار شده و بستر برای حضور گردشگران به شکل مطلوب و مناسب فراهم آید.

شهرداری اردبیل در اقدام مناسب و طراحی جالب از مسیر مصلا تا پشت بقعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیل را در کنار بازگشایی در سنگ فرش برای مسافران و گردشگران است که این پروژه با پیشرفت مناسب در حال اجرا است و به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

موزه شهر اردبیل با جمع‌آوری اشیای تاریخی

استاندار اردبیل از موزه در حال اجرای شهر اردبیل در قالب عمارت شهرداری بازدید کرد.

این پروژه که با پیشرفت 85 درصد در ساختمان قدیمی شهرداری اردبیل در حال اجرا است دارای 16 گالری متعدد برای نمایش آثار تاریخی فرهنگی و هنری اردبیل است که می‌تواند پیشینه اردبیل را به خوبی به نمایش بگذارد.

استاندار اردبیل از این پروژه به عنوان یک کار ماندگار یاد کرد و گفت: پروژه اجرایی در قالب موزه شهرداری باید جامعیت تاریخی، فرهنگی و اصالت اردبیل را به نمایش بگذارد که انتظار می‌رود اردبیلی‌ها اشیا و آثار تاریخی خود را به این موزه تحویل دهند تا مورد نگهداری قرار گیرد.

موزه شهر اردبیل با پیشرفت 85 درصد سپری می‌شود و به احتمال زیاد هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

پل قدس محور اصلی عمران شهرداری است

استاندار اردبیل همچنین از پروژه در حال اجرای پل روگذر میدان قدس اردبیل بازدید کرد که این پروژه از اواخر سال گذشته عملیات اجرایی‌اش آغاز شده است و با پیشرفت بیش از 7 درصد برای تسهیل عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در مسیر بزرگراه شهدای اردبیل اجرایی می‌شود که این پروژه را یکی از موسسات وابسته به بانک شهر اجرایی می‌کند.

شهردار اردبیل در جریان بازدید از پل قدس به روند سریع اجرای این پروژه متناسب با فصل کاری اشاره کرد و گفت: در تمام جبهه‌ها کار اجرایی آغاز شده و عملیات اجرایی آن در مدت دو سال به انجام می‌رسد.

حمید لطف‌اللهیان افزود: احداث پل قدس می‌تواند زمینه و بستری را فراهم آورد تا مردم به راحتی در گذر از مسیرهای پرترافیک میدان قدس، ایستگاه سرعین و خیابان‌های همجوار عبور و مرور کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار