مدیرکل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، دو پروژه عمرانی حوزه این اداره کل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶ 03 February 2015

احمد خواست خدایی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: نخستین پروژه، پاسگاه پلیس راه قیر و کارزین است که با توجه به اهمیت کنترل و پوشش جاده ای و به منظور تسهیل در تردد خودروها و کاهش تخلفات رانندگی، ساخته شده است.

وی ادامه داد: ساختمان این پاسگاه در زمینی به مساحت 2 هزار و 636 متر و با 411 متر زیر ساخته شده و به پارکینگ و دو برج روشنایی 15 متری مجهز است.

خواست خدایی گفت: عملیات ساخت این پاسگاه از سال 92 با 15 میلیارد و 500 میلیون تومان آغاز شده و همزمان با دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی غزال را دیگر پروژه آماده بهره برداری در این ایام دانست و افزود: فاز اول این پروژه که در 90 کیلومتری محور جهرم – لار واقع شده نیز با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: ساخت این مجتمع خدمات رفاهی از سال 86 و در زمینی به مساحت بیش از 26 هزار متر مربع آغاز شده و از امکاناتی همچون جایگاه سوخت، مسجد، رستوران، نمازخانه و سرویس بهداشتی برخوردار است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: همچنین، در صورتی که سامانه الکترونیکی سوخت از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تامین شود، تا پایان امسال شاهد بهره برداری از سه مجتمع خدمات رفاهی دیگر در محورهای نورآباد – گچساران، شیراز – اصفهان و محور لامرد با اعتباری بالغ بر حدود 60 میلیارد ریال خواهیم بود.

خواست خدایی گفت: قرارگاه پلیس راه جنوب استان فارس نیز که تاکنون درصد قابل توجهی پیشرفت فیزیکی داشته، ظرف یک ماه آینده، با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار