معاون وزیر صنعت در سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان،علی یزدانی صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به دنبال توسعه صنعتی در کشور است.
کد خبر: ۲۵۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 24 June 2016

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه که با حضور استاندار سمنان و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، گفت: حدود 101 هزار طرح صنعتی در حال ساخت‌وساز در کشور وجود دارد که از این تعداد، 2 هزار و 780 طرح در استان سمنان است و باید تلاش شود هر چه سریع‌تر این واحدها به تولید برسند.

یزدانی همچنین گفت: 8 هزار و 623 طرح نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در کل کشور در حال اجراست که از این تعداد، بیش از 318 طرح در استان سمنان قرار دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کل کشور، تعداد 80 هزار و 81 واحد صنایع کوچک، 4 هزار و 356 واحد صنایع متوسط و 3 هزار و 480 واحد صنایع بزرگ وجود دارد که امروز چرخ‌های اقتصاد کشور را می‌چرخانند و باید از آنها حمایت شود.

وی تصریح کرد: امروز همه باید بکوشند در راستای عملیاتی ساختن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، واحدهای تولیدی را حمایت کنند؛ اما فعال و غیرفعال بودن واحدها به نوع فعالیت و تولید آن‌ها وابسته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تولیدات شماری از واحدهای تولیدی و صنعتی، امروز از بازار خوبی در سطح ملی و بین‌المللی برخوردار است و به همین خاطر، توانسته‌اند روی پای خود بایستند و آسیبی از شرایط اقتصادی ندیده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار