معاون سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه گفت: شیوه‌نامه قدیم سرمایه‌گذاری شهر ارومیه با اصلاحات جدید جایگزین شیوه‌نامه فعلی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 19 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، داوود ندیم در جلسه علنی شورای شهر ارومیه با اشاره به اینکه شیوه‌نامه قدیم سرمایه‌گذاری شهر ارومیه با اصلاحات جدید جایگزین شیوه‌نامه جدید می‌شود، اظهار داشت: شیوه‌نامه قدیمی دارای 21 خلاء و اشکال بود.

معاون سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه با بیان اینکه شیوه‌نامه جدید سرمایه‌گذاری 90 درصد مشکلات کنونی را برطرف می‌کند افزود: نحوه و شرایط سرمایه‌گذاری در شیوه نامه جدید مطرح شده است.

ندیم بیان کرد: در این باره نقش شورای شهر در این شیوه‌نامه پررنگ‌تر است، بحث نظارت فنی و مالی نیز که پیش از این در شیوه‌نامه قدیمی لحاظ نشده بود، در شیوه‌نامه جدید پیش بینی شده است.

در ادامه رسول اصغرزاده عضو شورای شهر ارومیه و عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری بر نظارت روند احداث پروژه‌های سرمایه‌گذاری روزت، بهشت و اروم تکبیر فتح تاکید کرد.

محمد ستارپور عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر ارومیه نیز با تاکید بر دریافت کارت مهارت توسط کارگران ساختمانی گفت: سازمان نظام مهندسی باید این مسئله را پیگیری کرده و اجازه به‌کارگیری کارگران بدون کارت مهارت را در ساختمان‌ها ندهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار