کد خبر: ۲۵۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 22 June 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از استقبال دانش‌آموزان این استان از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی پایگاه‌های تابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های اوقات فراغت اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با استفاده از نظرات کارشناسان و شناسایی مطالبات دانش‌آموزان از برگزاری این کلاس‌ها، تلاش شده است که کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت بتواند بخشی از زمان‌های بیکاری دانش‌آموزان را در این ایام به درستی پر کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تأکید کرد: مدارس و مساجد بهترین و امن‌ترین مکان‌ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان محسوب می‌شوند و در این زمینه والدین نیز بدون دغدغه می‌توانند فرزندان خود را در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

ساکی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امسال استقبال بسیار خوبی از برگزاری کلا‌س‌های تابستانی از سوی دانش‌آموزان شده است افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی،‌ ورزشی و اردوهای مختلف می‌تواند برای دانش‌آموزان جذابیت داشته باشد.

به گفته وی در کنار این برنامه‌های فرهنگی می‌توان اقدامات آموزشی نیز برای آنان در نظر گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: امسال برای کیفی‌تر شدن برنامه‌های اوقات فراغت از ظرفیت‌های دانش‌آموزان نیز استفاده شد.

ساکی ادامه داد: با توجه به اینکه نباید فعالیت‌های آموزشی و تربیتی تنها به 9 ماه تحصیلی خلاصه شود لذا با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و شناسایی مطالبات آنان کلاس‌های اوقات فراغت نیز براساس تأمین نیازهای این قشر تدارک دیده شده است.

وی افزود: البته برای اینکه بهره‌برداری از این کلاس‌ها بیشتر شود لذا از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی نیز استفاده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار