کد خبر: ۲۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 19 April 2015
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از راه‎اندازی سامانه ثبت تخلفات زیست‌محیطی در استان خبر داد و گفت: شماره 1540 برای ثبت تخلف زیست‌محیطی تعیین شده است.

ناصر مهردادی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه «روز زمین پاک» برنامه‌های مختلفی در  مازندران برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، اظهار کرد: شعار این روز با عنوان «زمین پاک با حفاظت از آب و خاک» است که برنامه‌های مختلفی از جمله پاک‌سازی مناطق جنگلی با همکاری تشکل‌های زیست‌محیطی، برگزاری مسابقه نقاشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای نقاشی دیواری با همکاری شهرداری‌ها در مرکز و شهرهای استان مازندران  برگزار می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: برنامه‌های روز زمین پاک با تاکید بر تولید کمتر زباله از سوی مردم، تصفیه فاضلاب‌ها با مسئولیت دولت و حفاظت و مدیریت منابع آب و خاک مسئولیت مشترک مردم و دولت بوده که در همین راستا برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است.

مهردادی تصریح کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک سامانه ثبت تخلفات زیست‌محیطی 1540 اداره کل حفاظت محیط زیست استان آغاز به کار می‌کند تا مردم استان بتوانند هرگونه تخلف زیست‌محیطی به این سامانه اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار