کد خبر: ۲۴۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 19 June 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز از برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآنی در این استان خبر داد و گفت: برای برگزاری این نمایشگاه از هیچ نهادی کمک دریافت نکردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدموسی حسینی‌کاشانی ظهر امروز و در یک نشست خبری اظهار داشت: چهار دوره نمایشگاه بزرگ قرآنی همزمان با ماه پر فیض و برکت رمضان در استان البرز برگزار شده و پنجمین دوره این رویداد بزرگ فرهنگی و قرآنی در استان امسال نیز برگزار می‌گردد.

وی افزود: این نمایشگاه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت آغاز به کار می‌کند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برای برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی و فرهنگی از هیچ نهادی کمک دریافت نکرده است.

حسینی‌کاشانی تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه قرآنی 30 دستگاه اجرایی حضور و مشارکت دارند و برای عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی 80 غرفه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی – قرآنی دستگاه‌های اجرایی، عرضه آثار مکتوب قرآنی و مذهبی، محصولات دفاع مقدس، دستاوردهای دیجیتالی و نرم‌افزارهای قرآنی از جمله غرفه‌های دایر در این نمایشگاه خواهد بود.

حسینی‌کاشانی بیان داشت: 17 غرفه نیز مربوط به عرضه محصولات مربوط به ترویج سبک زندگی اسلامی است و همچنین در دو غرفه نیز مشاوره خانواده رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی از برگزاری 50 مسابقه قرآنی، اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و نمایش فیلم‌های قرآنی به عنوان برنامه‌های جنبی پنجمین نمایشگاه قرآنی استان البرز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: همچنین طرح تعویض قرآن فرسوده با قرآن نفیس و نو در این دوره از نمایشگاه اجرا خواهد شد.

حسینی‌کاشانی اعلام کرد: پنجمین دوره نمایشگاه قرآنی استان البرز از روز سه‌شنبه اول تیر ماه و همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) به مدت شش روز برگزار می‌گردد.

وی افزود: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 12 و از ساعت 14 الی 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

حسینی‌کاشانی در پایان از برگزاری تعزیه‌خوانی در حاشیه نمایشگاه و طی شب‌های سوم تا ششم خبر داد و گفت: هنرمندان البرزی یک اثر فاخر را در این دوره به نمایش می‌گذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار