کد خبر: ۲۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 19 June 2016

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نقش صنایع بسته‌بندی در توسعه صادرات نادیده گرفته نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدموسی حسینی کاشانی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری البرز برگزار شد با تأکید بر اینکه همگان باید در مسیر تحقق شعار امسال حرکت کنیم و در این راه تلاش خود را نیز دوچندان نماییم افزود: یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای توسعه صادرات محصولات به خارج از کشور اهمیت دادن به صنایع بسته‌بندی است.

وی جذاب کردن بسته بندی محصولات را در جذب و جلب مشتری مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: این بدان معنا نیست که به کیفیت کالا توجهی نشود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در این راستا و در کنار ارتقای کیفی محصولات باید به بسته‌بندی کالا نیز اهمیت ویژه‌ای بدهیم تا بتوانیم در بازارهای جهانی نیز با رشد خوبی مواجه شویم.

حسینی کاشانی گفت: متأسفانه تاکنون به صنعت بسته‌بندی توجهی نشده است و کالاهای ایرانی در این زمینه با ضعف اساسی مواجه هستند.

به گفته وی برخی از کالاهای خارجی با بسته بندی‌های متنوع و جذاب از رشد بسیار خوبی در بازارها برخوردار هستند که ما نیز باید در این زمینه خود را تقویت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در نگاه اول بسته بندی کالا به نوعی تبلیغ برای کالا محسوب می‌شود افزود: توجه به بسته‌بندی‌ها در کالاهای مختلف در فروش کالا و جذب مشتری نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

حسینی کاشانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی گفت: رشد و توسعه صنایع در کشور و استان البرز از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و باید در این زمینه با ارائه تسهیلات به واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال آنان را مجدد به چرخه تولید وارد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار