کد خبر: ۲۴۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 18 June 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: ۱۲ هزار نیکوکار البرزی در طرح همیان مولا شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز،‌ علی سالارکیا اظهار داشت: 12هزار نفر از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان البرز در این طرح شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم به کارگیری سنت‌های حسنه اسلامی در جهت حرکت به سمت کاهش فقر در جامعه اظهار کرد: این طرح با هدف دریافت کمک‌های غیرنقدی در قالب موادغذایی و ترجیحا در قالب کالاهای اساسی به منظور تهیه سبد غذایی برای گروه هدف نیازمند، با بهره‌گیری از روش و منش مولای متقیان در نحوه دستگیری از فقرا و ایتام اجرا می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه فراخوان نیکوکاران مشمول اجرای طرح از دو روش دعوت حضوری و پیامکی انجام شده است، افزود: پس از توزیع کیسه‌های مخصوص طرح، حداکثر ظرف چهار روز همکاران امدادگر ما نزد نیکوکاران مراجعه و کالای اهدایی آنان را دریافت می‌کنند.

سالارکیا همچنین گفت: کلیه کالاهای اهدایی در کیسه‌ها طی ماه مبارک رمضان و در کمترین زمان ممکن، دسته‌بندی و در قالب سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: حامیان طرح اکرام و محسنین، مشترکان صندوق‌های صدقات، کسبه، بنکداران و بازاریان صنف خواروبار و موادغذایی اعم از، میوه، خشکبار، گوشت، پروتیین و صنوف وابسته در این طرح حضور خواهند داشت.

سالارکیا با تاکید بر اینکه گروه‌های هدف نیازمند جهت دریافت این کمک‌ها بنا بر صلاحدید حوزه حمایت و سلامت خانواده مشخص می‌شود خاطرنشان کرد: کودکان تحت حمایت دارای سوءتغذیه، ایتام و خانواده‌های طرح محسنین و سایر نیازمندان بر اساس سطح نیازمندی مشمول مساعدت در این طرح هستند وی ارایه رسید بابت دریافت کمک‌های نقدی و همچنین کالاهای اهدایی مردم به میزان ارزش ریالی آن را از اقدامات ضروری مجریان طرح برشمرد و گفت: اعلام وصول کمک‌ها از طریق پیامک برای کلیه همشهریان نیکوکار شرکت کننده در طرح ارسال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز با ذکر اینکه علاوه بر دفاتر کمیته امداد مستقر در شهرهای استان 16 مرکز نیکوکاری مساجد نیز در این طرح فعال هستند، افزود: این نهاد در طول ماه مبارک رمضان با اجرای طرح‌های متعدد و با بهره‌گیری از ظرفیت معنوی آن با تلاش مضاعف و با استفاده از همه پتانسیل موجود در امداد در جهت پاسخگویی به نیات خیر هموطنان به منظور کاهش محرومیت در بین اقشار نیازمند تلاش می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار