کد خبر: ۲۴۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 13 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیر تعاون روستائی استان یزد گفت: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان در سال گذشته ۱۴۳ هزار و ۹۱۲ تن نهاده‏های دامی در استان توزیع کرده است.

علی جهازی اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان طی سال گذشته میزان 143 هزار و 912 تن نهاده‏های دامی در بین دامداران استان یزد توزیع کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تعاون روستایی نقش مهمی در صنعت دام و طیور استان دارد، گفت: این نهاده‌ها از انواع مختلف نظیر کنسانتره، کنجاله سویا و سبوس خرید بوده که میان تولیدکنندگان واحدهای دام و طیور استان توزیع شده است.

جهازی با اشاره به تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح استان گفت: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد در سال گذشته بالغ بر 600 تن انواع نهاده‏های کشاورزی نظیر انواع بذرهای اصلاح شده گندم و سایر بذور را تأمین و در بخش کشاورزی استان توزیع کرده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد به دیگر اقدامات تعاون روستایی استان یزد در زمینه کشاورزی و دام روستایی اشاره کرد و ادامه داد: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد طی سال گذشته بالغ بر 16 هزار تن انواع کود شیمیایی، ریز مغذی و آلی و زیستی و قریب 24 هزار لیتر انواع سموم تأمین و در بخش کشاورزی استان توزیع کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار