کد خبر: ۲۴۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 10 June 2016


مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز گفت: با اعتبارات خوبی که دریافت کردیم اکثر مدارسی که در سطح استان بودند مجهز به سیستم گرمایشی شدند.

علی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: بر اساس بودجه‌ای که دولت برای ما تعیین می‌کند برنامه‌ریزی‌های خود را در استان انجام می‌دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز گفت: با توجه به اعتباراتی که در اختیار داریم مناقصه‌ 15 مدرسه در سطح استان در حال برگزاری است که امیدواریم بتوانیم با رسیدن اعتبار این پروژه‌ها را تا مهر ماه سال جاری تحویل دهیم.

بهرامی با اشاره به اعتباراتی که در سال 92 و اواخر 93 برای اصلاح سیستم‌های گرمایشی به استان داده شد، گفت: این اعتبار برای اصلاح سیستم‌های گرمایشی در سطح استان است که باید تمامی مدارسی که از بخاری نفتی و گازی استفاده می‌کنند به سیستم حرارتی مرکزی تبدیل شود.

وی گفت: با اعتبارات خوبی که دریافت کردیم اکثر مدارسی که در سطح استان بودند مجهز به سیستم گرمایشی شدند که با برنامه‌ریزی‌هایی که شده است انتظار می‌رود این 15 مدرسه که حدود 180 کلاس درس را شامل می‌شود تا آخر تابستان سال جاری دیگر مشکل سیستم گرمایشی نداشته باشند.

وی افزود: در سطح استان 450 کلاس درس دچار این مشکل بودند که خوشبختانه در طول سه سال گذشته به این سیستم مجهز شدند که اگر این 15 پروژه هم تکمیل شود کلا در سطح استان سیستم‌های گرمایشی ما استاندارد شده‌اند.

بهرامی گفت: سهم استان البرز در سال گذشته از این سیستم‌های گرمایشییک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به 2 پروژه مقاوم‌سازی در سطح استان که در حال برگزاری مناقصه است گفت: اگر کار اجرایی این 2 پروژه شروع شود تا مهرماه می‌توانیم این پروژه‌ها را تحویل دهیم.

وی اظهار داشت: براساس کمیساری سازمان ملل چیزی حدود 960 میلیون تومان اعتبار به ما داده شده است که برای تجهیز کردن یک مدرسه در منطقه پیش‌آهنگی در ناحیه 4 کرج است که برای اتباع خارجی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان چیزی حدود 20 هزار دانش‌آموز افغانستانی وجود دارد گفت: این مدرسه که حدود 12 کلاس درس دارد فقط مختص این دانش‌آموزان نیست ولی به اسم آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار