کد خبر: ۲۴۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 10 June 2016


ا راه اندازی نخستین خط تولید کشوری انواع پمپ هیدرولیک فرمان خودرو در شهرک صنعتی بهارستان کرج چرخ دیگری از تولید به اقتصاد کشور اضافه شد .

به گزارش ایرنا،پس از برجام و تشکیل کارگروه های رفع و تسهیل موانع تولید به دستور رئیس جمهوری استان البرز نیز با فعال کردن این کارگروه راه بیدار کردن واحدهای تولیدی خوابیده را در پیش گرفت و امروز خطی دیگر از تولید به ظرفیت های اقتصادی آن برای کمک به کشور فعال شد .

در آیین این خط تولید که با حضور استاندار البرز ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه بین الملل استاندار و شماری از مسئولان و مدیران کل اقتصادی این استان فعالیت خود را آغاز کرد ، با توجه به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توجه به مشکلات واحدهای تولیدی بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفت .

اینکه با راه اندازی و فعال کردن واحدهای تولیدی می توان اشتغالزایی را فراهم کرده و گره از مشکلات بیکاری باز کرد موضوع مهمی بود که مدیران اقتصادی استان البرز دراین نشست به آن پرداختند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز دراین نشست با تاکید بر رفع موانع تولید در این استان گفت: توجه به نیازهای واحدهای تولیدی در اولویت کارها قرار گرفته است .

عبادالله کامکار افزود: اکنون با تشکیل نشست های مختلف در تلاش هستیم تا با حضور مدیران کارخانجات بیش از پیش مشکلات واحدهای تولیدی را از نزدیک مورد رصد قرار دهیم .

وی ادامه داد: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی معوقات بانکی است که با برگزاری جلسات مکرر این موضوع مهم را با مدیران بانک های عامل در میان گذاشته و درصدد رفع آن هستیم .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز نیز دراین نشست گفت: شهرک بهارستان یکی از ظرفیت های مهم تولیدی به شمار می رود که با مشکلاتی در زمینه برق و آب مواجه است .

ایرج موفق افزود: اکنون 180هکتار از اراضی برای شهرک صنعتی بهارستان پیش بینی شده که در فاز اول توسعه 140 هکتار نیز افزوده می شود .

وی اظهار کرد: صنعت استان البرز 1.8 آب این استان را مصرف می کند و با توجه به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان البرز و اهمیت موضوع آب در آن این امر را مورد توجه جدی قرار داده ایم .

موفق یادآورشد: معافیت های حقوق گمرکی طبق روال معمول اگر هرچه سریعتر انجام شود گامی موثر دراین زمینه خواهد بود.

وی تاکید کرد: استان البرز دارای ظرفیت های صنعتی و تولیدی قابل توجهی است که راه اندازی می تواند همگام با پتانسیل های کشوری چرخه اقتصادی را هرچه بیشتر بهبود بخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار