سید محمد تقوی اعلام کرد:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:به مناسبت سالروز ارتحال امام بسته های فرهنگی بین زائران حرم امام خمینی (ره)توزیع شد. ببخشید اگه نگار شش ضعیفه خودت رحمتش را بکش عزیزم شرمنده. انشاءالله از خجالتت درمیام ممنون
کد خبر: ۲۴۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 06 June 2016
 به گزارش کهگیلویه وبویراحمد ،سیدمحمد تقوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی و 15 خردادگفت: امام خمینی  معمار بی نقص و ستودنی انقلاب اسلامی است و در هیچ کجای این دنیا ،ایران و انقلاب بی نام امام  راحل معنا و مفهومی نداشته و ندارد.
تقوی در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده در خصوص گرامیداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره)افزود: با توجه به حضور سالانه زائران حرم امام از شهرستان چرام، امسال از طرف اداره فرهنگ و ارشاداسلامی این شهرستان بسته های فرهنگی شامل چفیه، سربند،سجاده،مهر،تسبیح و پلاک بین زائران و عاشقان امام که از این شهرستان به مرقد آن امام سفر کرده شرفیاب شدند ، توزیع شد.
 سیدمحمد تقوی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:ظرف چندروز آینده مسابقه کتاب خوانی از وصیت نامه امام برگزار خواهیم کرد و به برگزیدگان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام هدایایی تقدیم میکنیم که امیدواریم توانسته باشیم ذره ای از دریای بیکران شخصیت امام را به علاقمندان بیشتر بشناسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار