کد خبر: ۲۴۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 05 June 2016

به گزارش تابناک یزد، معاون استاندار یزد با اشاره به ایجاد ستاد مبارزه با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در یزد، گفت: نقشه راه فرهنگی یزد اجرایی می‌شود.

محمدعلی طالبی  در نشست شورای اداری استان یزد اظهار داشت: در ارتباط با حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی یک سال پرکار را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: نمود این فعالیت‌ها در دو کار شاخصی بود که در پایان سال گذشته شاهد آن بودیم که مربوط به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی که از جهات مختلف برای ما برای ما مهم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: یکی از موارد مهم در این زمینه تحقق یکی از بالاترین مشارکتهای مردم در انتخاباتها بود و توانستیم بهترین رتبه استان یزد در تمام ادوار انتخابات‌ها را به دست آوریم.

طالبی نکته دوم را برگزاری سالم و قانون مند انتخابات دانست و گفت: با مدیریت خوب صورت گرفته و همچنین تعاملی که بین ادارات وجود داشته شاهد این موضوع بودیم و استان یزد به عنوان استان برتر در زمینه سلامت انتخابات از سوی وزارت کشور معرفی شد.

وی تصریح کرد: موضوع بعدی که سال قبل با آن روبرو بودیم بحث سفر رئیس جمهور به استان یزد بود که با شرایط خوب و با حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور و دیدار مردمی وی انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: امسال هم بر اساس اولویتهایی که وزارت کشور تعیین کرده و راهبردهای استاندار در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی و اجتماعی، اهداف و برنامه‌های کلانی را تعریف کردیم.

طالبی گفت: در بحث اجتماعی و فرهنگی گفت: اخیرا مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی شخصا ورود پیدا کردند و تاکیداتی به مسئولان داشتند.

وی گفت: در استان یزد قرار است ستاد مبارزه با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در استان یزد ایجاد شود که بر اساس آن چیزی که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، چند آسیب اولویت‌دار را داریم که در این ستاد مطرح می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح نقشه راه فرهنگی استان یزد عملیاتی می‌شود گفت: در این زمینه سلسله نشست هایی در شهرستانهای استان داشتیم و انشاالله امسال بحث اجرایی کردن آن را دبنال می‌کنیم.

طالبی  ادامه داد: ایجاد اردوگاه جدید اتباع بیگانه را یکی از موارد در دست اقدام استان دانست که مراحل اجرایی آن آغاز شده و برای ساماندهی بهتر اتباع مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بحث امنیتی و پدافند غیرعامل یک خلا مدیریتی در استان یزد وجود داشت، گفت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی استاندار یزد و انتصاب مدیرانی برای این بخش‌ها، انشاالله در این زمینه‌ها قوی‌تر عمل می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اولویت اصلی استان در حوزه امنیتی را حفظ آرامش و بالا نگاه داشتن شاخص های امنیتی دانست و گفت: در دولت یازدهم، با همکاری و تعامل دستگاه های امنیتی و انتظامی و نظامی و دستگاه قضایی استان، شاهد رشد شاخص های امنیتی بودیم.

طالبی گفت: به طور متوسط ما شاهد کاهش 20 درصدی جرایم در استان یزد بودیم و این روند هم همچنان در حال ادامه پیدا کردن است و خوشبختانه به دلیل همکاریها و تعامل‌هایی که بین دستگاه‌های مختلف استان یزد وجود دارد، شاهد رشد شاخص‌های امنیتی در ادامه هم هستیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار