رئیس قرارگاه خاتم‌الاوصیا:
رئیس قرارگاه خاتم‌الاوصیا با اشاره به این مطلب که دعوای دشمنان اسلام و ایران بر سر امام زمان (عج) و ولایت فقیه است بر لزوم انتقال خاطرات شهدا به نسل کنونی و آینده تأکید کرد.
کد خبر: ۲۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 17 April 2015
تابناک بوشهر: حسین یکتا پیش از ظهر امروز در مراسم محفل انس با شهدا در بوشهر، اظهار داشت: اصل و بنای این مراسمات و جلسات مربوط به اهل زمین نیست بلکه یادواره‌ها و محافل انس با شهدا مربوط به بالا است و نشستن در اینگونه مراسمات رزق نیست، دعوت است و هر که را دعوت می‌کنند با او کار دارند.

یکتا ادامه داد: اگر بخواهیم بدانیم که در این راه چه کسی برده و چه کسی باخته باید گفت شهدا و خانواده شهدای ما نباخته‌اند بلکه آن کسی که باخته، دشمنان ما بوده‌اند زیرا آنها راهی که رفتند راه بی‌راهی و ظلمت است.

وی با تأکید بر اینکه به علت حضور خود در محفل شهدا فکر نکنید بلکه به حکمت آن بنگرید، بیان کرد: یاد و نام امام (ره) و شهدا تمام جهان را فرا گرفته و هیچ کس نخواهد توانست جلوی نفوذ آن را در دل مردم جهان بگیرد.

رئیس قرارگاه خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه امروز خبر حاکمیت شهدا بر دل‌ها تمام جهان را فرا گرفته است، افزود: تمام حرکت‌های انقلابی که در حال حاضر تمام جهان را در برگرفته از برکت حرکت شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار