همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام مردم استان اردبیل در برنامه‌های معنوی و ارزشی یاد و نام بنیانگذار انقلاب امام راحل را گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۴۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 03 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در مصلای اردبیل و با حضور اقشار مختلف مسؤولان، عموم مردم متدین و ولایت‌مدار اردبیل برگزار شد شرکت‌کنندگان در روز حزن و اندوه 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل یاد آن امام سفر کرده را گرامی داشتند.

در این مراسم مداحان اهل بیت مداحی کرده و سخنرانان از دیدگاه‌های مختلف برجستگی‌ها و ویژگی‌های امام راحل و سیره و سلوک پیر مراد انقلاب را برشمردند.

در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام در حرم بنیان‌گذار کبیر انقلاب اظهار کرد: همه ما باید امروز در پیمودن طریق امام بدون اختلاف و کوچکترین تفرقه به رسالت و وظیفه تاریخی خود عمل کنیم و با اتحاد و همدلی زمینه پیمودن راه آرمانی امام را فراهم آوریم.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور با یادآوری اینکه دشمنان متوجه کوچکترین لغزش و خطا از در پیمودن راه امام از مسؤولان هستند نباید با سهل‌انگاری اجازه دهیم تا دشمن بخواهد علیه این انقلاب و آرمان‌های بلند امام توطئه خباثت‌باری را به راه اندازد.

وی بیان کرد: مردم استان اردبیل در شهرها و بخش‌های مختلف امروز با حزن و اندوه و رخت سیاه در مساجد، مصلاها و تکایا گرد هم آمدند تا بار دیگر اعلام وفاداری خود را به نظام اسلامی و طریق امام نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در سخت‌ترین شرایط و دوران تاریک و بسیار خفگان رژیم منحوس پهلوی امام راحل چراغ نجات و هدایت ملت را روشن کرد و توانست برای ملت ایران هدیه گرانبهای آزادی، عزت و شرافت را به ارمغان آورد.

نظرپور اظهار کرد: در پیمودن این راه آرمانی جز وحدت و همگرایی و لبیک گفتن به ندای ولایت فقیه راه دیگری نداریم و در این سختترین شرایط باید با ین حرکت منسجم خود را دشمن را نابود کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام علاوه بر شهر اردبیل که گروه‌های عزاداری به راه افتاده و ایستگاه‌های صلواتی نیز از عزاداران پذیرایی می‌کنند در سایر شهرها نیز موکب عزاداری در یوم 14 خرداد برگزار شده تا یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی گرامی داشته شود.

همچنین از استان اردبیل بیش از 2 هزار زائر عازم حرم امام راحل شدند تا علاوه بر شرکت در مراسم سالگرد امام راحل در حرم مطهر و شنیدن فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام وفاداری خود را به نیابت از مردم استان اردبیل انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار