در ورودی شهر مرند
مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از برخورد خودرو پیکان با تیر چراغ برق در ورودی شهر مرند ‌خبر داد که مرگ یک جوان و مصدومیت شدید یک نفر دیگر را به همراه داشت.
کد خبر: ۲۴۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 03 June 2016
به گزارشتابناک تبریز از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، حبیب حسینقلی‌زاده گفت: عصر روز پنج شنبه برخورد خودرو پیکان با تیر چراغ برق در مقابل پارک دانشجوی شهر مرند روی داد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 17 و 40 دقیقه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی مرند گزارش شد و تکنسین‌های پایگاه مرند و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر‌ به محل حادثه اعزام شدند.

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در ادامه از مصدومیت شدید جوان 23 ساله خبر داد و گفت: در این حادثه تکنسین‌های اورژانس 115، مصدوم حادثه را با اقدامات احیائی به بیمارستان مرند انتقال دادند و همچنین از مرگ یک جوان 21 ساله دیگر خبر دادند که به علت شدت برخورد فوت کرده بود و با تلاش نیروهای اداره برق و هلال احمر رها سازی شدند.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: آلارم و آژیر خودروهای امدادی نشانگر بروز حادثه‌ای است و بایستی خودروهای عبوری حتما مسیر را برای این خودروها با کشیدن خودروها به سمت راست جاده و توقف باز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار