فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: هزینه پایین جرم در زمینه میراث فرهنگی در کنار خلأهای قانونی، حفظ و حراست از میراث فرهنگی فارس را با مشکل همراه کرده است.
کد خبر: ۲۳۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 02 June 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: هزینه پایین جرم در زمینه میراث فرهنگی سبب می‌شود که بسیاری از مجرمان و سارقان میراث فرهنگی به اندازه‌ای که بازدارنده باشد، تنبیه و مجازات نشوند که این خلأهای قانونی باید با کمک نمایندگان برطرف شود.
سردار گودرزی با بیان اینکه تامین امنیت مسافران و گردشگران به ویژه گردشگران خارجی یکی از اولویت‌های پلیس استان فارس است، افزود: در 2 سال گذشته در زمینه سرقت از گردشگران خارجی تنها 4 مورد در استان فارس گزارش شده که در 3 مورد سارقان از استان فارس نبودند.
فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه این استان در ارزیابی‌ها بالاترین میزان احساس امنیت را داشته است، خاطرنشان کرد: استان فارس در دو سال گذشته رتبه اول و دوم امنیت را در کشور داشته و این امر جز با همکاری تمام ارگان‌ها و مردم محقق نمی‌شد.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز 22 درصد از جرائم در استان فارس کاهش داشت، تصریح کرد: به منظور ارتقا امنیت در استان فارس در این ایام هزار معتاد از سطح شهر شیراز جمع‌آوری شد و علاوه بر آن 150 ایستگاه پلیس در سطح استان به خدمات‌دهی مشغول بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار