استاندار یزد تاکید کرد: خرداد ماه، ماه خون و قیام و سرآغاز فصل نوین مبارزات اسلامی ملت ایران بر علیه رژیم ستم شاهی، سرشار از خاطره های مردی است که از کوثر عاشورا سیراب و از غیرت، شهامت و شرف لبریز و از عزت و عظمت آکنده بوده است.
کد خبر: ۲۳۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 02 June 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در پیامی به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و پنجاه وسومین سالگشت قیام خونین 15 خرداد آورده: امام (ره)، مردی که بت شکن بزرگ زمان شد و نفس مسیح ، عصای موسی و تبر ابراهیم را در خاطرها زنده کرد و سردمدار انقلاب بزرگی شد که امروز موج های بیداری آن جهان را در برگرفته و پایه های ستم جباران و خونخواران عالم را لرزان ساخته است .

'حضرت امام خمینی (ره) از آغاز نوجوانی مبارزه را شروع کرد و به موازات تکامل ابعاد روحی و علمی متناسب با اوضاع کشور، نهضت اسلامی را اوج داد و در 15 خرداد سال 42 رسماً رهبری امت را با انگیزه های الهی در دست گرفت و دل های مشتاق را پروانه خویش ساخت' .
استاندار یزد اضافه کرده: مردی که با تمام طاقت و توان در حصول وحدت اقشار ایستاد و خواب را از چشم جهانخواران گرفت.
'مردی که از هیچ کس جز خدا نترسید و جز به تکلیف الهی نیندیشید و مصالح عالیه اسلام و مسلمین را بر همه چیز رجحان داد'.
این پیام می افزاید: مردی که خود سازی را مقدمه جامعه سازی می دانست، مردی که زاده حضرت زهرا (س) بود و با شناخت قیام حسینی انقلاب اسلامی را پیروز ساخت و جمهوری اسلامی را بنیان نهاد .
'چه زیبا اینکه در چهاردهم خرداد سال 68 شمسی مقارن با شب نیمه خرداد جان به جانان تسلیم کرد و به ملکوت اعلی پیوست و میراث گرانقدری که حاصل خون شهیدان است را به ما سپرد و برای حفاظت از آن ، تکلیف ما را در وصیت نامه الهی و سیاسی خویش مشخص کرد' .
میرمحمدی تاکید کرد: چه زیبا و مدبرانه یکی از فرزندان حضرت زهرا (س) و یارانش جانشین او گشت و امروز سکان دار کشتی هدایت مسلمین و پرچم دار اسلام ناب محمدی در جهان است .
'او خمینی دیگریست در عصر ما و نسل ما و تکلیف همه ما با او بودن و هم آواز با او سرودن است' .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار