کد خبر: ۲۳۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 01 June 2016


جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام بنیانگذار آن، امام راحل (ره) در جهان شناخته شد.

به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که به همت بسیج کارمندان استان البرز در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، افزود: هر انقلابی در دنیا با نام رهبرانشان شناخته می شوند و انقلاب اسلامی ایران نیز با نام بنیانگذار آن در سراسر جهان شناخته می شود.

وی به فلسفه ی وجودی تجدید میثاق با امام (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: این تجدید میثاق ها به دلیل حرکت اولیه ی انقلاب اسلامی و لزوم استمرار آن است.

وی گفت: انقلاب اسلامی سکون ندارد و باید هر از چندگاهی خودمان را با مسیر انقلاب و امام (ره) تطبیق دهیم.

سردار مولایی ادامه داد: انقلاب اسلامی به مثابه یک حرکت بزرگ و در ظاهر مثل انقلاب های دیگر تعاریف خود را دارد ولی امام خمینی (ره) با تحقق انقلاب اسلامی عزت، استقلال و اعتماد به نفس را برای ما به ارمغان آورد.

وی گفت: امام راحل خواستن و توانستن را برای ملت ایران مشق کرد و مردم فرمایشات امام را با گوش جان شنیدند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت بین المللی در کل دنیا بود که با تفکر استکباری که همان قانون جنگل بود مبارزه کرد.

مولایی بیان داشت: در تفکر استکباری هر کس که قدرت دارد حق با اوست ولی امام (ره) ثابت کرد که هر کسی که عقل و دین دارد قدرت و حق با اوست.

در این آئین که با مداحی مرتضی طاهری مداح اهل بیت (ع) برگزار شد، مدیران کل و نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی و اعضای بسیج کارمندان استان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار