رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی مشهد گفت: با توجه به افزایش مقدار مصرف سبزی در ماه مبارک رمضان مانند هر سال روزهای ابتدایی افزایش قیمت خواهیم داشت، اما به مرور بازار به حالت عادی باز خواهد گشت.
کد خبر: ۲۳۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 01 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، حسین مصدق با اشاره به اینکه سبزی مشهد از نیشابور تامین می‌شود، اظهار كرد: پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان با توجه به اینکه عرضه و تقاضا قیمت‌ها را تعیین می‌کند همچنین به دلیل میزان مصرف سبزی افزایش قیمت وجود داشته باشد، به مرور این افزایش قیمت به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی بيان كرد: در خصوص میوه در ماه مبارک افزایش قیمت وجود نخواهد داشت و این محصولات با مبالغ عادی در طول سال به فروش خواهد رسید.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی مشهد عنوان كرد: در چند روز گذشته در خصوص هندوانه افزایش 400 تا 500 تومانی قیمت داشتیم، اما به غیر از این محصول میوه و سبزیجات افزایش نداشته است.

مصدق تصریح کرد: مردم در ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی و توزیع کالای نامرغوب می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌های 37253705 و 37125448 گزارش کنند

منبع: ايسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار