سرپرست حوزه هنری استان فارس گفت: پاتوق هنرمندان این شهر با نام " نیستان" راه‌اندازی شد و هدف اصلی راه‌اندازی این پاتوق تعامل هنرمندان جوان و پیشکسوتان عرصه هنر است.
کد خبر: ۲۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶ 16 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،صبح امروز پاتوق هنری"نیستان" ویژه هنرمندان شیرازی در مراسمی افتتاح شد که ارائه نمایشگاه آثار برگزیده عکس شاهچراغ، پرده‌خوانی استاد حیدرپور و شعرخوانی شاعران جوان شیرازی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

مهدی نجابت، سرپرست حوزه هنری استان فارس، با اشاره به اینکه این پاتوق برای گرد هم آمدن هنرمندان شیراز راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: جلساتی چون کارگاه‌های آموزشی، پخش و نقد فیلم، داستان‌خوانی و سلسله کارگاه‌های فلسفه هنر به ویژه از دیدگاه شهید آوینی در آن برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی راه‌اندازی این پاتوق را تعامل هنرمندان جوان و پیشکسوتان عرصه هنر عنوان کرد.

سرپرست حوزه هنری فارس با اشاره به برنامه‌هایی که در این پاتوق برگزار می‌شود، گفت: کارگاه نقد فیلم با حضور بیژن کیا و نشست اعضای شبکه خوشه و مدیر عامل انجمن ناشران انقلاب اسلامی از ساعت 14:30 تا 19 در روز پنج شنبه و نقد کتاب "‌حافظ هفت‌" با حضور اکبر صحرایی امروز عصر در این پاتوق برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح جمعه نشست تخصصی بررسی فیلم "‌روباه‌" با حضور بهروز افخمی برپا می‌شود، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت عبدالعلی دستغیب، چهره ماندگار ادبیات فارسی، با حضور مسئولان ارشاد و استانداری فارس و هنرمندانی چون محمد قزلی، محمدرضا زارعی، بهروز هرمزی و محمدعلی بهمنی ساعت 17 شنبه 28 فروردین برگزار می‌شود.

نجابت تصریح کرد: نمایش آثار تایپوگرافی مسعود نجابتی نیز از جمله برنامه‌های این هفته پاتوق نیستان است و در طول سال نیز نمایش آثار هنرمندان شیرازی در این پاتوق صورت می‌گیرد.

به گزارش تسنیم پاتوق هنرمندان نیستان هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب به جز روزهای تعطیل میزبان هنرمندان و مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار