فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: 26 میلیارد ریال اعتبار پارسال و امسال به اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی بسیج در این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۳۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 23 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان، اظهار كرد: از این رقم 13 میلیارد ریال پارسال تخصیص یافت و از این طریق برای 150 نفر اشتغال ایجاد شد.

وی اضافه کرد: معادل همین میزان اعتبار و اشتغال نیز در سال جاری برای اجرای این طرحها به شهرستان گناباد اختصاص پیدا کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد خاطرنشان کرد: در این طرح با اعطای تسهیلات بلند مدت در بخشهای مختلف اقتصادی از جمله تولید گیاهان گلخانه ای، پرورش شترمرغ، شتر، زنبور عسل، دامداری سبک و سنگین و غیره به بسیجیان گنابادی زمینه اشتغال آنان فراهم شد.
سرهنگ ابراهيم‌زاده تاکید کرد: باید قرارگاه اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان و دست اندرکاران دستگاههای اجرایی در شهرستان تشکیل و راهکارهای مقتضی برای اجرای موثر و هدفمند آن اتخاذ شود.
وي گفت: در هر یک پایگاههای مقاومت بسیج گناباد یک قرارگاه کوچک اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و در حوزه فعالیت آن پایگاه راهکارهای لازم برنامه ریزی و اجرا می شود.
در این آیین که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، از شماری از خانواده های شهدای گنابادی عملیات بیت المقدس تجلیل شد.
شهرستان گناباد 13 شهید در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان گناباد 1339 نفر است.
بیش از نیمی از جمعیت شهرستان گناباد معادل 40 هزار نفر در قالب گردانهای عاشورا و الزهرا(س) بسیج سازماندهی شده و فعالند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

منبع: ايرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار